ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همراه اول و ایرانسل تعرفه مکالمات خود را تغییر دادند

همراه اول و ایرانسل به تازگی در قیمت سرویس‌های خود تغییراتی ایجاد و تلاش کرده‌اند قیمت‌های یکسانی برای مکالمات درون شبکه و برون شبکه خود در نظر بگیرند. این تلاش در برخی موارد باعث افزایش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۴

همراه اول و ایرانسل به تازگی در قیمت سرویس‌های خود تغییراتی ایجاد و تلاش کرده‌اند قیمت‌های یکسانی برای مکالمات درون شبکه و برون شبکه خود در نظر بگیرند. این تلاش در برخی موارد باعث افزایش تعرفه مکالمات برای مشترک و در چند مورد هم باعث کاهش آن شده است.

هزینه هر دقیقه مکالمه با سیم‌کارت دائمی همراه اول.

همراه اول روز گذشته با انتشار یک بیانیه‌، خبر داد که هزینه تماس درون شبکه و برون شبکه برای سیم‌کارت‌های دائمی یکسان شده و اکنون با هزینه ۵۹.۹ تومان به ازای هر دقیقه در دسترس است. این بیانیه می‌گفت که هزینه تماس درون شبکه‌ همراه اول، تماس با دو اپراتور ایرانسل و رایتل، و تماس با تلفن ثابت اکنون یک رقم یکسان خواهد بود. قبل از آن، هزینه هر دقیقه تماس درون شبکه یا تماس با تلفن ثابت ۵۷ تومان و تماس با سایر اپراتورها ۶۲.۵ تومان بود.

هزینه هر دقیقه مکالمه با سیم‌کارت اعتباری همراه اول.

این یکسان سازی در هزینه هر دقیقه تماس با سیم‌کارت اعتباری نیز دیده می‌شود. با سیم کارت اعتباری همراه اول، پیش از این هزینه هر دقیقه تماس با سایر اپراتورهای موبایل ۹۳.۷ تومان بود که این رقم به ۸۹.۹ تومان کاهش داشته است. اما از سوی دیگر تماس درون شبکه یا تماس با تلفن ثابت، ۶۷ تومان هزینه داشت که اکنون این رقم به ۸۹.۹ تومان رسیده است.

از سوی دیگر بر اساس آنچه در سایت ایرانسل نیز دیده می‌شود، اپراتور دوم نیز تغییراتی در تعرفه مکالمات اعمال کرده و این در حالیست که سال گذشته، در رویداد خبری که ۱۱ تیرماه ۹۶ برگزار شد، ایرانسل قیمت مکالمه برای سیم‌کارت دائمی را به شدت کاهش داد و به ۳۳.۳ تومان به ازای هر دقیقه رساند.

تغییراتی که در سایت ایرانسل اعلام شده‌اند، باعث شده تا قیمت مکالمه با سیم‌کارت دائمی به ۵۹.۹ تومان تغییر کند. قیمت‌ها برای سیم‌کارت اعتباری نیز، چه درون شبکه و چه برون شبکه، به ۸۹.۹ تومان تغییر کرده‌اند.

اما بر اساس آنچه تا لحظه انتشار این مطلب در وب‌سایت رایتل قابل مشاهده است، اپراتور سوم هنوز تغییری در تعرفه‌های خود ایجاد نکرده است.

تعرفه‌های رایتل هنوز مانند سابق در سایتش اعلام می‌شوند اما باید دید در آینده نزدیک این اپراتور هم تغییرات قابل توجهی را اعمال می‌کند یا خیر.

در نهایت اما با نگاهی کوتاه به جدول پایین، می‌توانید تغییرات تعرفه مکالمات، افزایش یا کاهش آن را مشاهده کنید.

برای مشاهده جدول در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • amirkiani73
    amirkiani73 | ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

    دزدی سیستماتیک به این میگن... خدا میدونه چقدر ایرانسل سود کرد توی طرح ترابرد!
    من که با این وضع اقتصادی ترابرد کردم به Facetime و Whatsapp  و از هزینه‌ها هم خیلی راضیم ?

  • reza rajabi
    reza rajabi | ۴ مهر ۱۳۹۷

    تو این طرح ایرانسل ضرر می کنه من ترابرد کرده بودم الان برمی گردم به همراه اول (ایرانسل سرعت اینترنتش و بشدت کاهش داده و از طرفی بستر زیرساختیش از همراه اول خیلی عقب تره خیلی جاها اصلا آنتن نمی ده و ...)

  • alireza kolbadi
    alireza kolbadi | ۲ مهر ۱۳۹۷

    یکی دو ماهه ایرانسل داره تو تلویزیون تبلیغات میکنه که بیاین دائمی کنین فقط دقیقه ای ۳۳۳ ریال،یعنی به سه ماه هم نکشید شد ۶۰ تومن،من جمعا ۴ تا سیم دائمی کردم،بخاطر خزینه ی پایین،حالا هم زنگ میزنم به ایرانسل میگم من بخاطر ۳۳۳ ریال دائمی کردم تکلیف چیه؟اپراتور میگه استفاده کنید!

  • ilyma13
    ilyma13 | ۱ مهر ۱۳۹۷

    خوبه دیگه هیچکس دستش به کم نمیره یهو دو برابر میکنن ما هم که عادی شده برامون عین خیالمون نیست...

  • Hadi Pirali
    Hadi Pirali | ۱ مهر ۱۳۹۷

    در رابطه با کامنت قبلیم لازم به ذکر بلاخره باید هزینه ی فلسطین لبنان و ... از ی جایی جور بشه دیگه هر یک دقیقه مکالمه ای که مردم می کنند ۵۹ تومان میره تو جیب حزب الله و امثالش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی