ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلایه کاربران از نصف شدن عمر باتری آیفون هایشان همزمان با عرضه آیفون XS

به تازگی طرفداران کمپانی اپل با انتشار پست‌های بسیار در شبکه‌‌های مجازی مدعی شده‌اند که عمر باتری آیفون هایشان شب قبل از عرضه‌ی آیفون‌ XS و XS Max به شدت کاهش یافته است. کاربران شبکه ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

به تازگی طرفداران کمپانی اپل با انتشار پست‌های بسیار در شبکه‌‌های مجازی مدعی شده‌اند که عمر باتری آیفون هایشان شب قبل از عرضه‌ی آیفون‌ XS و XS Max به شدت کاهش یافته است.

کاربران شبکه اجتماعی توییتر که بعد از جریان کند شدن عمدی آیفون‌ها به اپل بدبین شده‌اند، باور دارند کمپانی کوپرتینویی باز هم به عمد مشکلاتی برای آیفون‌های قبلی ایجاد می‌کند تا کاربران را وادار به خرید نسخه‌های جدیدتر یعنی آیفون XS و XS Max کند.

کار به جایی رسیده که حتی یکی از صاحبان آیفون 6S پلاس در توییتر اعلام کرده که تنها ۱۵ دقیقه قبل از مراسم معرفی این آیفون‌ها هم باتری موبایلش تقریباً به نصف رسیده است. این پست موجب شده که بسیاری از آیفون داران جرئت پیدا کنند و نگرانیشان را از نصف شدن ناگهانی عمر باتری‌ هایشان رسماً ابراز کنند.

شاید بسیاری از گفته‌های کاربران حقیقت داشته باشد اما هنوز مدرکی دال بر دست داشتن اپل در این مسئله بدست نیامده و نمی توان گفت که چنین دسیسه‌ای برای جلب خریداران انجام شده است.

البته از آنجایی که جدیداً نسخه‌ی جدید سیستم عامل iOS 12 در دسترس کاربران قرار گرفته است، این احتمال وجود دارد که دانلود این نسخه و نصب آن موجب می شود که انرژی بسیار زیادی توسط آیفون‌ها مصرف شود.

با اینکه از این اتفاق چند روزی می‌گذرد اما ابراز نگرانی و شکایت طرفداران اپل نه تنها کمتر نشده بلکه تعدادی بیشتری نیز به این گروه شاکی پیوسته‌اند. یکی از کاربران به نام نیکول گروگان مدعی شده؛

«به خدا قسم، هفته‌ی پیش باتری آیفون 8 من فوق العاده بود و بی عیب و نقص کار می کرد اما اکنون انگار آیفونم دیکر باتری ندارد.»

هفته‌ی گذشته اپل به انتظار چند ماهه کاربران پایان داد و iOS 12 برای دانلود در دسترس کاربران عادی قرار داد. داده های جمع آوری شده از از سوی کمپانی Mixpanel نشان می‌دهند که ۴۸ ساعت بعد از عرضه این نسخه، حدود ۱۰ درصد از دارندگان آی‌دیوایس‌ها به سیستم عامل جدید اپل کوچ کرده‌اند. با اینکه این عدد نسبت به نرخ ارتقای اندروید رقم بدی نیست اما مشخصاً استقبال کاربران از iOS 12 کمتر از گذشته بوده است.

به همین دلیل برخی کارشناسان مدعی شده‌اند که ارتقای سیستم عامل به علت تعداد کاربران کمی که به آن مبادرت ورزیده‌اند، نمی‌تواند تغییر ناگهانی ظرفیت باتری آیفون ها را توجیه کند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱ مهر ۱۳۹۷

    مصرف باتری نسبت به ios11 فرقی نکرده بنچمارک هم همون عدد رو نشون میده سرعت و عملکرد در iDevice های قدیمی بهتر شده .
    احتمالا" یکسری برنامه ها در بکگراند تیکش فعاله یا push email توکار رو حالت اتوماتیکه ....

    • amink69
      amink69 | ۲ مهر ۱۳۹۷

      من تو بنچمارک توی IOS 12 توی آنتوتو قبلی 149240 بود الان شد 151300یه جوریایی امتیاز بالاتر گرفتش

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱ مهر ۱۳۹۷

    کاسب جدیدا گستاخم شده

مطالب پیشنهادی