ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سود قابل توجه اپل از فروش نسخه ۵۱۲ گیگابایتی آیفون XS

به گزارش بلومبرگ شرکت اپل از فروش آیفون XS و XS Max با حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایت، ۱۳۴ دلار بیشتر از مدل‌های ۶۴ گیگابایتی سود می‌برد. بدین صورت که اپل این مدل‌ها را ۳۵۰ دلار ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

به گزارش بلومبرگ شرکت اپل از فروش آیفون XS و XS Max با حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایت، ۱۳۴ دلار بیشتر از مدل‌های ۶۴ گیگابایتی سود می‌برد. بدین صورت که اپل این مدل‌ها را ۳۵۰ دلار گرانتر می‌فروشد.

در نظر گرفتن حافظه‌های داخلی بیشتر در موبایل‌ها روش خوبی برای افزایش سود حاصله از فروش به شمار می‌رود و اپل سال هاست که از تاکتیک یاد شده در فروش گوشی هایش بهره می‌برد. با این وجود کمپانی کوپرتینویی در قیمت‌ گذاری آیفون‌های سال ۲۰۱۸ این سود را به بیشترین رقم موجود رسانده و روند افزایش منطقی آن را از حد گذارنده است.

در گوشی‌های سال ۲۰۱۷ شرکت اپل یعنی آیفون ۱۰، ۸ و ۸ پلاس این قضیه رعایت شده بود و کاربر مجبور بود برای خرید آیفون‌هایی با بالاترین میزان حافظه‌ داخلی، ۲۰۰ دلار بیشتر هزینه پرداخت کند.

قیمت‌های آیفون‌های XS و XS MAX

در سال ۲۰۱۷ اپل گوشی‌های خود را تنها با در دو مدل ۶۴ یا ۲۵۶ گیگابایتی عرضه کرده بود که تفاوت قیمت میان آنها ۱۵۰ دلار بود. در آن زمان هم نشریه بلومبرگ مدعی شده بود که اپل با فروش آیفون‌هایی با ظرفیت حافظه‌ی داخلی بالاتر، ۱۰۷ دلار بیشتر سود می‌کند.

این در حالی است کاربر برای آنکه بخواهد نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی آیفون XS خود را با مدلی ۲۵۶ گیگابایتی عوض کند، مجبور است ۱۵۰ دلار پرداخت کند. باز اگر قصد داشته باشد نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی را جایگزین همان مدل کند، باید ۲۰۰ دلار بیشتر هزینه نماید.

گزارشات حاکی از آن است که حافظه‌های بکار رفته در این موبایل‌ها یعنی فلش NAND نسبت به گذشته ارزانتر شده‌اند اما کمپانی کوپرتینویی قیمت آیفون‌هایش را پایین نیاورده است. بدین ترتیب اپل با بهره گیری از تمامی این مسائل توانسته بیشترین میزان سود خود را از فروش پیشرفته ترین و گرانترین آیفونش ببرد.

 

تماشا کنید: تور ویدیویی اپل برای آیفون‌ های جدید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mahdi_asdn
    mahdi_asdn | ۲ مهر ۱۳۹۷

    حافظه داخلی 512 مگابایت؟ اصلاح کنید لطفا

مطالب پیشنهادی