ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هزینه تولید آیفون
تکنولوژی

آیفون XS Max فروشی چهار برابر بیشتر از آیفون XS داشته است

چند روز مانده به پایان فاز پیش فروش آیفون های جدید، مینگ-چی کو، تحلیلگر نام آشنای محصولات اپل اعلام کرد عملکرد آیفون XS ضعیف تر از آن چیزی است که ابتدا تصور می شد. حالا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ مهر ۱۳۹۷ | ۲۰:۲۰

چند روز مانده به پایان فاز پیش فروش آیفون های جدید، مینگ-چی کو، تحلیلگر نام آشنای محصولات اپل اعلام کرد عملکرد آیفون XS ضعیف تر از آن چیزی است که ابتدا تصور می شد. حالا امروز و تنها یک هفته بعد از این خبر، مینگ-چی کو گزارش دیگری منتشر کرده که عملکرد تازه ترین آیفون های اپل را به شکلی دقیق تر تشریح می کند.

علی رغم عملکرد نسبتاً ضعیف آیفون XS، کو هنوز فروش 75 الی 80 میلیونی دیوایس های آیفون را طی ماه های باقی مانده از سال 2018 پیش بینی می کند. دلیل اصلی این پیش بینی، فروش قدرتمند آیفون XS Max است که هم اکنون فروشی چهار برابر بیشتر از مدل XS داشته است. از منظر محبوبیت، مدل های خاکستری فضایی و طلایی آیفون XS Max فروشی نسبتاً مشابه را پشت سر گذاشته اند اما مدل نقره ای رنگ از آنها جا مانده است. به همین ترتیب، مدل 256 گیگابایتی نیز از بیشترین محبوبیت برخوردار است.

آیفون XS Max

به خاطر تقاضای فراوان برای گران قیمت ترین آیفون امسال، مینگ-چی کو حالا انتظار دارد که میانگین قیمت فروش دیوایس های آیفون با افزایشی قابل توجه مواجه شود. در حالی که پیش بینی های ابتدایی به میانگین قیمت 750 الی 770 دلار برای آیفون های اپل اشاره داشتند، کو حالا پیش بینی می کند که این رقم به 800 دلار نزدیک تر خواهد بود. گفتنی است که این رقم با عرضه آیفون XR طی ماه آتی میلادی نیز می تواند افزایش یابد. مشتریانی که به خرید دستگاهی با نمایشگر بزرگ تر تمایل دارند، به احتمال فراوان به سراغ آیفون XR بروند و از خیر آیفون 8 که تنها 50 دلار ارزان قیمت تر است بگذرند.

در حال حاضر انتظار می رود فروش آیفون XR طی ماه های باقی مانده از سال 2018، 55 الی 60 درصد از فروش کل دیوایس های آیفون را شامل شود. هرچند که این موضوع با مشکلات فعلی ال جی دیسپلی و JDI در تولید پنل های نمایشگر آیفون XR در تضاد است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی