ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون Xs Max
تکنولوژی

تست مقاومت آیفون Xs Max برخی ادعاهای اپل را زیر سوال می برد [تماشا کنید]

قیمت آیفون های جدید اپل به ویژه آیفون XS Max حتی در کشورهای که ارزش دلار در آنها طی مدتی کوتاه چند برابر نمی شود، بسیار بالا است و از اینرو کسانی که قصد خرید ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

قیمت آیفون های جدید اپل به ویژه آیفون XS Max حتی در کشورهای که ارزش دلار در آنها طی مدتی کوتاه چند برابر نمی شود، بسیار بالا است و از اینرو کسانی که قصد خرید آن را دارند باید نسبت به جوانب مختلف از جمله مقاومت در برابر ضربه و فشار اطمینان حاصل کنند.

«زک نلسون»، متخصص شکنجه گجت ها در کانال یوتیوبی JerryRigEverything رای بررسی این موارد سراغ محک زدن مقاومت آیفون XS Max در شرایط نامطلوب رفته است. شاید برخی انتظار داشته باشند که در برابر هزینه گزافی که می پردازند، موبایلی منحصر به فرد از نظر استحکام را در دست بگیرند اما همانطور که در این ویدیو می بینم آیفون XS Max تفوات چندانی با مدل های دیگر ندارد.

زک نلسون نه تنها از سیاست های بازاریابی اپل در زمینه دانگل و عدم توجه به نیازهای کاربران گله می کند بلکه نشان می دهد که برخی ادعاهای بازاریابی این شرکت با واقعیت تطابق ندارد. برای مثال پوشش لنز دوربین اصلی آیفون XS Max که اپل مدعی استفاده از کریستال در آن است، مقاومتی برابر با لنز موبایل های اندرویدی معمولی با پوشش شیشه ای دارد.

علاوه بر این زک نشان می دهد که ادعای اپل مبنی بر اینکه نمایشگر آیفون XS Max و XS  از «مقاوم ترین شیشه» بهره می برد، احتمالا یک شعار تبلیغاتی بیشتر نیست چرا که این صفحه نمایش تا سطح ۶ از خود مقاومت نشان می دهد که پیش از این در پوکوفون f1 سیصد و چند دلاری نیز شاهد بودیم. بنابرین اگر در سال های گذشته آنقدر پس انداز کرده اید که از پس خرید آیفون XS Max برمی آیید، تهیه محافظ نمایشگر را هم فراموش نکنید.

از سوی دیگر موارد تحسین برانگیزی هم در مورد پرچمدار جدید اپل وجود دارد که شامل فریم استیل مقاوم در برابر خراش، کلیدهایی فلزی و نمایشگری است که حدود یک دقیقه در برابر شعله آتش از خود ایستادگی نشان می دهد. در نهایت نوبت به تست خمش می رسد که در این مرحله هم آیفون XS Max حرف هایی برای گفتن دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پوریا ماندگار
    پوریا ماندگار | ۲ مهر ۱۳۹۷

    نمیدونه ایران قیمت پرایده وگرنه بیاره ایران بفروشه سودش از این کار بیشتره

مطالب پیشنهادی