ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی +J6
تکنولوژی

سامسونگ موبایل های اقتصادی گلکسی +J6 و +J4 را معرفی کرد

کمپانی سامسونگ از گوشی های اقتصادی گلکسی +J6 و گلکسی +J4 رونمایی کرده که یکی از آنها برای نخستین بار از سنسور اثر انگشت در لبه کناری بهره می برد. در هفته های اخیر خبرهای ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۰

کمپانی سامسونگ از گوشی های اقتصادی گلکسی +J6 و گلکسی +J4 رونمایی کرده که یکی از آنها برای نخستین بار از سنسور اثر انگشت در لبه کناری بهره می برد.

در هفته های اخیر خبرهای بسیاری پیرامون این دو موبایل منتشر شده بود که برخی از آنها درست از آب درآمده اند. سامسونگ مدعی شده که این موبایل ها به صورت ویژه برای نسل جوان طراحی شده هرچند به نظر می رسد که با بازارهای اقتصادی سازگاری بیشتری داشته باشند. گلکسی +J6از مشخصات گلکسی +J6 باید به نمایشگر ۶ اینچی سوپر امولد با رزولوشن +HD و نسبت تصویر ۱۸.۵:۹، چیپست اسنپدراگون ۴۲۵، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

دوربین اصلی دوگانه میزبان سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 و ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز f/2.2 و قابلیت تشخیص عمق است. در پنل جلو نیز دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز f/1.9 به چشم می خورد. گلکسی +J6

باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و سنسور اثر انگشت تعبیه شده در لبه دستگاه از دیگر قابلیت های گلکسی +J6 است. این گوشی با ابعاد ۱۶۱.۴ در ۷۶.۹ در ۷.۹ میلی متر ۱۷۸ گرم وزن داشته و قرار است در رنگ های مشکی، آبی و قرمز با قیمت ۲۲۰ دلار روانه بازار شود.

 گلکسی +J4
گلکسی +J4

موبایل دیگر گلکسی +J4 نام دارد که از جهات بسیاری از جمله چیپست و نمایشگر به برادر بزرگترش شباهت دارد و تفاوت آنها شامل رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی با یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و فقدان سنسور اثر انگشت است.

این دو موبایل از نظر وزن و ابعاد بدنه کاملا یکسان هستند اما گلکسی +J4 در رنگ های طلایی، مشکی و آبی و با قیمت ۱۵۰ دلار از راه خواهد رسید.

گوشی های مذکور از همین حالا در دسترس خریداران هندی قرار گرفته اند و احتمالا در هفته های پیش رو شاهد عرضه آنها در دیگر کشورهای آسیایی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alispiderman
    alispiderman | ۳ مهر ۱۳۹۷

    همین گوشی اقتصادی بیاد ایران 3-4 تومن میشه

  • naser gh
    naser gh | ۲ مهر ۱۳۹۷

    اگه قیمت این گوشیا 50 دلار هم باشه باز هم برا ما ایرانیا گرونه

  • پوریا ماندگار
    پوریا ماندگار | ۲ مهر ۱۳۹۷

    باید سه میلیون به این پول بدیم حداقل

مطالب پیشنهادی