ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اطلاعیه پارس خودرو در خصوص تاخیر در تحویل خودروهای رنو

به دنبال خروج آمریکا از برجام و فشارهای این کشور به شرکت‌های بین‌ المللی برای توقف فعالیت‌ها در ایران، برخی شرکت‌های خارجی از تعلیق فعالیت‌های خود در ایران خبر دادند. هر چند شرکت رنو خودروهای ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۲

به دنبال خروج آمریکا از برجام و فشارهای این کشور به شرکت‌های بین‌ المللی برای توقف فعالیت‌ها در ایران، برخی شرکت‌های خارجی از تعلیق فعالیت‌های خود در ایران خبر دادند. هر چند شرکت رنو خودروهای خود را در آمریکا به فروش نمی‌رساند اما به نظر می‌رسد برای جلوگیری از تحریم‌های ایالات متحده مجبور به ترک بازار ایران شد.آن‌ طور که کارشناسان می‌ گویند، هنوز تحریم‌ها شروع نشده بود که تولید حدود ۵۰ درصد از برنامه عقب افتاد. تولید که کاهش یابد، تحویل خودرو به افرادی که اقدام به پیش‌ خرید آن کرده‌اند، هم به تعویق خواهد افتاد.شرکت پارس خودرو در اطلاعیه‌ای علت تاخیر در تحویل خودروهای گروه رنو که در ماه‌های اخیر صورت گرفته را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است:

«همان گونه که مشتریان گرامی استحضار دارند با خروج یک جانبه آمریکا از توافق هسته‌ای (برجام) و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه صنعت خودرو کشور، شرکت رنو فرانسه به پیروی از این سیاست و با تعلیق فعالیت‌های خود در ایران، موجب شده تولیدات گروه رنو شامل تندر 90، پارس تندر، ساندرو و ساندرو استپ وی در شرکت پارس خودرو کاهش داشته باشد که این امر زمینه بروز تاخیر در تحویل این محصولات به مشتریان را فراهم کرده است.‌»

در این اطلاعیه تاکید شده است که مذاکره با شرکت رنو پارس به عنوان نماینده شرکت رنو در ایران در خصوص رفع مشکلات تولید ادامه دارد.شرکت پارس خودرو در ادامه اطلاعیه خود از تاخیر ایجاد شده به جهت شرایط تحمیلی بین‌المللی حاکم بر اقتصاد و تولید کشور عذزخواهی کرد و افزود که تحویل خودروهای تکمیل وجه شده مشتریان در دست اقدام است و دعوتنامه بخشی از تعهدات معوق (بخش اول تعهدات استپ وی اتومات خرداد ماه) در روز شنبه مورخ 97/07/07 صادر و برای مشتریان ارسال خواهد شد.
در این اطلاعیه آمده است: که در آینده نزدیک جهت مشتریانی که درخواست دریافت خودرو جایگزین داشته باشند طرح اعلام و از محصولات گروه خودروسازی سایپا به عنوان جایگزین ارائه خواهد شد، همچنین مشتریانی که درخواست انصراف از خرید و دریافت وجه خود را دارند نیز می توانند با ارائه درخواست خود طی یک هفته مبلغ واریزی به همراه سود مشارکت و جرائم تاخیر دریافت کنند.شرکت پارس خودرو در پایان اعلام کرده مشتریانی که خودرو آنها معوق شده است در هنگام تحویل خودرو جرائم تاخیر و سود مشارکت آنها بر اساس قراداد محاسبه و پرداخت می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • radian
    radian | ۳ مهر ۱۳۹۷

    هفت ماه پیش یه اشتباهی کردم ماشین نیاز داشتم ساندرو نوشتم اگر فضا میخواستم برم اینقدر داستان نداشت.
    فقط ایرانه که خرید میکنی باید التماس فروشنده کنی محصول رو بهت بده.

    • javad babaiyan
      javad babaiyan | ۶ مهر ۱۳۹۷

      خدالعنتشون کنه. اینجاایرانه. کلاهبرداری به این سادگی انجام میشه وکسی جوابگو نیست. 5ماه پیش 22 میلیون طلافروختم که پارس تندر بخرم. الان میگن پولتو برمیگدونیم. الان پول طلاهام 50 ملیون شده و با22تومن اسب هم نمیشه سوار شد

  • Ali Aminzadeh
    Ali Aminzadeh | ۳ مهر ۱۳۹۷

    اگه خودرو ندارن به اونهایی که پیش خرید کردن بدن چرا در دیجی کالا تحویل ۳ روزه با گارانتی ۲۴ ماه سایپا گذاشتن؟؟؟

مطالب پیشنهادی