ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لایکا S3
تکنولوژی

لایکا S3 معرفی شد؛ دوربین مدیوم فرمت با رزولوشن 64 مگاپیکسلی

لایکا در آستانه رویداد فوتوکینا 2018 از دوربین حرفه ای با قابلیت تعویض لنز مدیوم فرمت S3 رونمایی کرده است. لایکا S3 نسل جدید دوربین S2 است. S3 از منظره یاب اپتیکال بهره می برد ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

لایکا در آستانه رویداد فوتوکینا 2018 از دوربین حرفه ای با قابلیت تعویض لنز مدیوم فرمت S3 رونمایی کرده است.

لایکا S3 نسل جدید دوربین S2 است. S3 از منظره یاب اپتیکال بهره می برد و حسگری 64 مگاپیکسلی CMOS با نسبت 3 به 2 دارد. در مقایسه باید اشاره کنیم که S2 روزلوشنی 37.5 مگاپیکسلی داشت. همچنین قابلیت ثبت ویدیوهای با کیفیت 4K با بهره از تمامی اندازه حسگر (بدون کراپ شدن) برای S3 در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این از قابلیت اتصال به شبکه های وای فای بهره می برد و قابلیت ثبت تا 3 عکس در هر ثانیه را دارد. لایکا S3 با ماونت لنز L  سازگار است. ساعاتی پیش خبر از همکاری لایکا، پاناسونیک و سیگما در زمینه اتصال لنز L دادیم.

تولید انبوه لایکا S3 قرار است از سال 2019 آغاز و از بهار آینده روانه بازار شود با این حال احتمال می رود نمونه های اولیه آن کمی زودتر برای آزمایش در اختیار عکاسان قرار داده شود.

لایکا S3

در کنار این دوربین لایکا از اپلیکیشن ویژه ای رونمایی کرده که امکان کنترل دوربین های این کمپانی از طریق گوشی های هوشمند مبتنی بر iOS و یا اندروید را فراهم می کند. به عنوان نمونه گفته شده که کاربران می توانند از قابلیت تاچ فوکوس بهره ببرند تا با لمس بخشی از تصویر روی سوژه مورد نظر خود فوکوس کنند.

کاربران دوربین های S ،SL ،M10 ،TL2 ،CL و سایر دوربین های اخیر لایکا می توانند تصاویر ثبت شده با دوربین را به گوشی هوشمند خود منتقل کنند و به داده های مرتبط با نور، شفافیت و ... دسترسی داشته باشند و آنها را به دلخواه خود تغییر دهند. اپ ویژه لایکا در 2 آبان ماه عرضه می شود. البته کاربران می توانند با ثبت نام در سایتِ اپ قابلیت های آن را پیش از عرضه عمومی آزمایش کنند.

 

تماشا کنید: گوپرو از دوربین ورزشی Hero 7 در سه مدل رونمایی کرد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی