ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بنیانگذاران اینستاگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

بنیانگذاران اینستاگرام از سمت های خود استعفا کردند

اینستاگرام ارزشمندترین خرید فیسبوک در سال های گذشته است و حالا موسسان آن از این شرکت استعفا کرده اند. «کوین سیستروم» و «مایک کریگر» در سال ۲۰۱۰ اینستاگرام را توسعه داده و دو سال بعد ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۱

اینستاگرام ارزشمندترین خرید فیسبوک در سال های گذشته است و حالا موسسان آن از این شرکت استعفا کرده اند.

«کوین سیستروم» و «مایک کریگر» در سال ۲۰۱۰ اینستاگرام را توسعه داده و دو سال بعد آن را به قیمت یک میلیارد دلار به فیسبوک فروختند. سیستروم و کریگر از آن زمان به عنوان مدیر عامل و مدیر فنی ارشد این کمپانی مشغول به فعالیت بودند، حالا اما از این کمپانی استعفا کرده اند. سیستروم با انتشار پستی در وبلاگ اینستاگرام از دلایل این تصمیم خبر داده است:

برنامه ما این است که برای بررسی مجدد خلاقیت و حس کنجاویمان کمی به خودمان زمان بدهیم. به منظور توسعه موارد جدید علاوه بر کناره گیری از این سمت باید ایده های الهام بخش را درک کرده و با نیازهای دنیا هماهنگ کنیم.

اینستاگرام ارزشمندترین خرید فیسبوک در سال های گذشته بوده و افزایش کارکنان این پلتفرم از ۱۳ نفر در سال ۲۰۱۰ به بیش از هزار نفر با دفاتری در سراسر جهان مدیون نگرش درست بنیانگذاران آن، استفاده مطلوب از منابع فیسبوک و تمایل به رقابت گسترده با اسنپچت بوده است.بنیانگذاران اینستاگراماستعفای این دو مدیر ارشد احتمالا توانایی این شبکه اجتماعی برای مدیریت بحران های دامنه دار در مورد انتخابات، نشر اخبار جعلی و تصور عمومی مربوط به نفش منفی فیسبوک در جامعه و دموکراسی را کاهش خواهد داد.

از سوی دیگر اینستاگرام از سوی نسل جوان و افراد ناراضی از سیاست های حریم خصوصی فیسبوک به عنوان جایگزینی موفق و با رشد سریع برای این شبکه اجتماعی شناخته می شود اما کناره گیری سیستروم و کریگر احتمالا سرعت رشد اینستاگرام را کند خواهد کرد.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیسبوک درباره جدایی این دو از شرکت متبوعش می گوید:

کوین و مایک دو رهبر محصول فوق العاده اند و اینستاگرام نیز بازتاب دهنده استعداد وخلاقیت آنها است. من در طول شش سال گذشته چیزهای زیادی از آنها یاد گرفته ام و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

آنها اعلام کرده اند که از این پس به عنوان دو کاربر از مجموع یک میلیارد کاربر اینستاگرام و فیسبوک، نوآوری ها و قابلیت های جدید این دو شرکت را دنبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • FARDINdrifter
    FARDINdrifter | ۴ مهر ۱۳۹۷

    تیتر این مطلب !!!

  • alireza_1999
    alireza_1999 | ۳ مهر ۱۳۹۷

    به نظرم اگه اینستاگرام رو خودشون گسترش میدادن و به فیسبوک نمیفروختن بهتر میشد
    اگه چند سال پیش مارک زاکربرگ فیسبوک رو به یاهو یا مایکروسافت واگذار میکرد شاید هیچوقت اینقدر پیشرفت نمیکرد

مطالب پیشنهادی