ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ سری ۴
تکنولوژی

اپل واچ سری 4 فروشی بیش از حد انتظار دارد

هفته‌ی گذشته مینگ-چی کو تحلیلگر مشهور اپل از میزان پیش فروش محصولات کمپانی کوپرتینویی سخن گفت و مدعی شد میزان پیش فروش اپل واچ سری 4 بسیار بیشتر از حد انتظار بوده است. حال این تحلیلگر ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

هفته‌ی گذشته مینگ-چی کو تحلیلگر مشهور اپل از میزان پیش فروش محصولات کمپانی کوپرتینویی سخن گفت و مدعی شد میزان پیش فروش اپل واچ سری 4 بسیار بیشتر از حد انتظار بوده است. حال این تحلیلگر مدعی شده که میزان کلی فروش این گجت بیشتر از رقم‌های قبلی پیش بینی شده خواهد بود.

اپل واچ سری 4

مینگ چی کو هفته‌ی پیش اعلام نمود اپل واچ سری 4 بهتر از انتظارات پیش فروش می شود. این مسئله ناشی از پیشرفت‌هایی بوده در ساخت و طراحی این ساعت هوشمند ایجاد شده است. از این تغییرات می‌توان به نمایشگر بزرگتر ، قابلیت الکتروکاردیوگراف و سنسور‌های جدید اشاره نمود. از این رو تحلیلگر مشهور باور دارد تا انتهای سال جاری میلادی ۱۸ میلیون دستگاه اپل واچ به فروش برسد که بیشتر از نیمی از این تعداد به اپل واچ سری 4 اختصاص خواهد داشت.

حال مینگ چی کو با توجه به مشاهده‌ی ویژگی‌های جدید و منحصر به فرد ساعت‌های هوشمند جدید اپل، توقعش از فروش آن بالا رفته و مدعی شده که اپل سال ۲۰۱۸ را با فروش ۱۹.۵ ساعت هوشمند پشت سر خواهد گذاشت.

اپل واچ سری 4

طبق نظر این تحلیلگر، نرخ بالای این گجت دلیلی برای عدم فروش این محصول نخواهد بود چرا که ویژگی‌های منحصر به فرد و جدید اپل واچ سری 4 این افزایش قیمت را توجیه خواهد کرد. متاسفانه شرکت کوانتا، یکی از تامین کنندگان اپل با حداکثر سرعت و ظرفیت در حال تولید ساعت هوشمند جدید است و تا پایان سال میلادی بیش از این نمی تواند گجت دیگری بیافریند. البته قرار است با همکاری شرکت کومپال، یکی دیگر از تامین کنندگان اپل۷ ظرفیت تولید محصولات یاد شده افزایش یابد.

اپل واچ سری 4

خط تولید اپل واچ سالانه ۲۰ میلیون دستگاه تولید می‌کند و سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۸ می‌تواند یکی از بهترین سالها را برای فروش پوشیدنی‌ها رقم زند. پس از آن باید دید که اپل سال ۲۰۱۹ را به چه شکل آغاز خواهد کرد و آمار فروش اپل واچ سری 4 در سه ماهه نخست این سال چطور پیش خواهد رفت.

 

تماشا کنید: اپل با «Shot on iPhone XS» قابلیت تصویربرداری آیفون XS را به رخ می کشد 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی