ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوبیا Z18S
تکنولوژی

پرچمدار جدید نوبیا دو نمایشگر دارد [به روز رسانی]

کاربران چینی سایت «ویبو» ویدیویی منتسب به موبایل نوبیا Z18S را به نمایش گذاشته اند که در پنل پشتی آن نمایشگری رنگی به چشم می خورد. نمایشگر دوم این موبایل بر خلاف میزو پرو ۷ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۰

کاربران چینی سایت «ویبو» ویدیویی منتسب به موبایل نوبیا Z18S را به نمایش گذاشته اند که در پنل پشتی آن نمایشگری رنگی به چشم می خورد.

نمایشگر دوم این موبایل بر خلاف میزو پرو ۷ کوچک و محدود نیست و در واقع با ابعاد ۴ اینچی خود امکان استفاده کامل را به کاربر می دهد. صفحه نمایش اصلی نوبیا زد هم با قطر ۵.۵ اینچ و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ معمول ۹۱.۸ درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده است.

نمایشگر دوم Z18S دقیقا کاربردی مشابه با پنل اصلی داشته و با چرخاندن موبایل لانچر سیستم عامل به نمایش درمی آید، این در حالی است که پنل دوم و کوچک میزو پرو ۷ تنها اعلان ها و وضعیت آب و هوا را مشخص می کند.

یکی دیگر از مزایای نمایشگر دوم عدم نیاز به دروبین سلفی است و از اینرو میتوان بریدگی بالای صفحه را حذف کرده و از تعبیه دروبین جهنده با قطعات مکانیکی و آسیب پذیر هم صرف نظر کرد.

پنل پشتی نوبیا Z18S علاوه بر پنل مذکور میزبان دوربین دوگانه ای است که امکان ثبت تصاویر زیبای پرتره را به کاربر می دهد. برای پیدا کردن سنسور اثر انگشت باید سراغ لبه کناری بروید که به نظر کار کردن با آن نسبت به پنل عقب راحت تر است.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از معتبر بودن این ویدیو یا زمان معرفی نوبیا Z18S در دسترس نیست اما توسعه چنین دستگاهی امکان افزایش بیش از پیش نسبت نمایشگر به بدنه را فراهم می کند. با این حال نباید معایبی نظیر مصرف بیشتر باتری، افزایش قیمت موبایل و آسیب پذیری بالاتر آن را نادیده گرفت.

بر اساس شایعات فعلی انتظار می رود نوبیا Z18S در کنار اسمارت فون های دیگری که تا پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی خواهند شد، به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز شوند.

 

[تاریخ انتشار خبر اولیه: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷]

 

به روز رسانی:

اخیراً مشخصات دقیقی از نوبیا Z18S در پایگاه داده نهاد رگولاتوری چین TENAA منتشر شده که کمی با شواهد ارائه شده‌ی قبلی تفاوت دارد. بر اساس این وبسایت یک ال سی دی ۶.۲۶ اینچی و رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰  پیکسلی، نمایشگر اصلی این موبایل خواهد بود.

علاوه بر این صفحه نمایش دوم تعبیه شده در Z18S  نمایشگر امولدی ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل خواهد بود. در پرچمدار جدید نوبیا  دوربینی دو گانه متشکل از سنسور‌های ۲۴ و ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. ضمناً قرار است این گوشی به ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت رم مجهز شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Bahadori
    Reza Bahadori | ۳ مهر ۱۳۹۷

    حالا واقعا دوتا نمایشگرو ۵ تا دوربینو حاشیه نداشتن نیازه برای یه موبایل

مطالب پیشنهادی