ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پیکسل 3 احتمالاً همراه با قابلیت‌های گوگل لنز از راه برسد

یک روز دیگر و یک افشاگری دیگر درباره موبایل های خانواده گوگل پیکسل 3. اخیراً اطلاعاتی درباره دوربین موبایل پیکسل 3 منتشر شده که البته اگر صحت داشته باشد، قطعاً درباره دوربین پیکسل 3 اکس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۰

یک روز دیگر و یک افشاگری دیگر درباره موبایل های خانواده گوگل پیکسل 3. اخیراً اطلاعاتی درباره دوربین موبایل پیکسل 3 منتشر شده که البته اگر صحت داشته باشد، قطعاً درباره دوربین پیکسل 3 اکس ال نیز مصداق خواهد داشت. درحالی که تا به امروز خبرهای زیادی درباره دوربین بهبودیافته این موبایل ها شنیده ایم، تازه ترین خبر افشایی به موضوعی کاملاً دور از انتظار اشاره دارد.

کاربری به نام IshanAgarwak24 امروز ویدیویی یوتوبی در توییتر منتشر کرد که قرار گرفتن یک بیزنس کارت را در برابر نمایاب یک اپلیکیشن دوربین نشان می داد؛ اپلیکیشنی که گفته می شود متعلق به پیکسل 3 است. در این ویدیو که هم اکنون از یوتوب حذف شده، دیدیم که اپلیکیشن قادر به تشخیص همزمان ایمیل آدرس درج شده روی کارت بود و نیازی به ثبت تصویر از آن وجود نداشت.

بعد از این ایمیل مورد اشاره استخراج شد و امکان باز کردن لینک مربوط به آن از طریق اپلیکیشن جیمیل وجود داشت تا ارسال ایمیل به شکلی سریع انجام شود. ضمناً کپی کردن صرف ایمیل و استفاده از آن به شکلی دیگر هم امکان پذیر بود.

گوگل لنز

با توجه به این ویدیو می توان به نتیجه رسید که اپلیکیشن دوربین در موبایل های گوگل پیکسل 3 به صورت پیش فرض از قابلیت «گوگل لنز» پشتیبانی می کند. در حالی که این موضوع کاملاً منطقی به نظر می رسد، باید افزود که قابلیت های تشخیص مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل هم اکنون از طریق اپلیکیشن جداگانه گوگل لنز در دسترس هستند.

می توان حدس زد که گوگل گزینه ای برای راه اندازی قابلیت های لنز در دوربین پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال در نظر گرفته که کاربر بسته به نیاز خود قادر به استفاده آن است؛ در غیر این صورت احتمالاً کاربران با مشکلات زیادی به هنگام ثبت یک تصویر معمولی روبرو شوند.

گوگل با خانواده اسمارت فون های پیکسل همواره به دنبال بهترین قابلیت های دوربین بوده و ادغام هوش مصنوعی پیشرفته این کمپانی با دوربین موبایل های جدید حرکتی کاملاً تحسین برانگیز به شمار می رود. با این حال هنوز باید منظر ماند و دید که چنین قابلیتی در انحصار موبایل های پیکسل باقی می ماند یا راه خود را به دیگر دیوایس های هم اندرویدی هم باز می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی