ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین ساعت هوشمند واقعی آرمانی معرفی شد

برند‌های معتبر دنیای مد طی چند سال گذشته سعی کرده اند که در بازار ساعت‌ هوشمند حضور پیدا کنند اما تاکنون آنطور که کاربران می‌گویند محصولاتشان کمترین شباهت را به ساعت‌‌های هوشمند داشته است. برخی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

برند‌های معتبر دنیای مد طی چند سال گذشته سعی کرده اند که در بازار ساعت‌ هوشمند حضور پیدا کنند اما تاکنون آنطور که کاربران می‌گویند محصولاتشان کمترین شباهت را به ساعت‌‌های هوشمند داشته است. برخی از برند‌ها سراغ ساعت‌های هیبریدی رفته‌اند و سعی کرده‌اند بدین شکل در ساعت‌های آنالوگ خود با تعبیه سنسور‌های مختلف، کلید کنترل بلوتوث و گاهاً نمایش اعلان، مدل‌های جدید خلق کنند.

حال کمپانی فاسیل از اولین ساعت هوشمند واقعی برند معروف آرمانی رونمایی کرده است. همانطور که می دانید کمپانی فاسیل که تهجیزات جانبی زیادی برای برندهای معروف نظیر آرمانی توسعه می‌دهد، چندین بار با نام این برند ساعت‌های هیبریدی زیادی تولید کرده است.

با این وجود ساعت Exchange Connected اولین ساعت هوشمند واقعی برند معروف آرمانی به شمار می‌رود که از صفحه نمایش کاملاً لمسی به همراه سیستم عامل Wear OS گوگل بهره می‌برد.

ساعت هوشمند آرمانی

با این وجود ساعت یاد شده قرار نیست از چپست جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ویر ۳۱۰۰ استفاده کند. در عوض چیپست اسنپدراگون ویر ۲۱۰۰ قدیمی در آن تعبیه شده است.

علاوه بر این یک صفحه نمایش امولد ۱.۱۹ اینچی در Exchange Connected آرمانی بکار رفته است. ضمن اینکه ساعت هوشمند آرمانی از GPS داخلی پشتیبانی می‌کند و بدون اتصال به همراهمی تواند مکان کاربر را تشخیص دهد.

ساعت هوشمند آرمانی

قابلیت‌های دیگری نظیر پرداخت NFC، حسگر سنجش ضربان قلب در این موبایل تعبیه شده است. همچنین از آنجایی که این ساعت از سیستم عامل Wear OS بهره می‌برد، کاربر هر لحظه می‌تواند از کمک دستیار هوش مصنوعی گوگل استفاده کند.

ساعت هوشمند آرمانی که AXConnected خوانده می‌شود در چهار رنگ طلایی، مشکی، نقره‌ای و زغالی با قابی ۴۲ میلیمتری عرضه خواهد شد و خرید آن ۲۹۵ دلار هزینه خواهد برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی