ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

V40 تینکیو
تکنولوژی

تصویر فاش شده از ال جی V40 ThinQ تجهیز دستگاه به 5 دوربین را تایید می کند

ال جی هم اکنون برای رونمایی رسمی از پرچمدار جدید V40 ThinQ در روز سوم اکتبر برنامه ریزی کرده اما تصویر تازه ای که توسط افشاگر معروف، ایوان بلس منتشر شده ما را زودتر از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۰

ال جی هم اکنون برای رونمایی رسمی از پرچمدار جدید V40 ThinQ در روز سوم اکتبر برنامه ریزی کرده اما تصویر تازه ای که توسط افشاگر معروف، ایوان بلس منتشر شده ما را زودتر از زمانی که باید با برخی از ویژگی های این موبایل هوشمند آشنا می کند.

تصویر مورد اشاره کیفیت بالایی داشته و عناصر طراحی دستگاه را به خوبی نمایان می کند. به نظر می رسد ال جی به دنبال عرضه یکی از نخستین های اسمارت فون های 5 دوربینه جهان بوده و شاهد سیستمی دوگانه در جلو و سیستمی سه گانه در پشت هستیم؛ درست مانند کاری که هواوی با موبایل P20 Pro کرد.

ال جی V40 ThinQ

بعد از شباهت فراوان دو موبایل V30 و G6 سال پیش، حالا نوبت به V40 ThinQ رسیده تا کاملاً شبیه به پرچمدار G7 ThinQ که اوایل امسال به بازار آمد باشد. همانطور که در تصویر بلس می توان دید، ال جی V40 ThinQ به بریدگی نمایشگر نیز مجهز شده؛ هرچند که در این تصویر، بریدگی نمایشگر با نوار وضعیت مشکی رنگی پوشانده شده است.

بنابر گزارش ها ال جی V40 ThinQ همراه با چیپست اسنپدراگون 845، مبدل دیجیتال به آنالوگ دوگانه، دکمه ای مخصوص برای دستیار گوگل و اسکنر اثر انگشتی در پشت از راه می رسد. بزرگ ترین تفاوت با ال جی جی 7 در اندازه 6.3 اینچی نمایشگر و دوربین سه گانه اصلی ظاهر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی