ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تقاضای فراوان برای اپل واچ سری 4 اپل را به تخصیص یک خط تولید دیگر مجبور کرد

هنگامی که اپل در روز دوازدهم سپتامبر از اپل واچ سری 4 رونمایی کرد، نمایشگر بزرگ تر و قابلیت های تازه این پوشیدنی چشم بسیاری از مشتریان را به خود دوخت. تا به امروز، فروش ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۰

هنگامی که اپل در روز دوازدهم سپتامبر از اپل واچ سری 4 رونمایی کرد، نمایشگر بزرگ تر و قابلیت های تازه این پوشیدنی چشم بسیاری از مشتریان را به خود دوخت. تا به امروز، فروش این اسمارت واچ بیشتر از آن چیزی بوده که تحلیلگران پیش بینی کردند اما به نظر می رسد که حتی اپل هم به خاطر تقاضای بالا برای اپل واچ سری 4 با مشکل روبرو شده است.

به گفته منابع نزدیک به اپل، شرکت Quanta Computer که مسئولیت سفارش های اپل واچ سری 4 را برعهده دارد از همین حالا به بیشینه ظرفیت خطوط تولید خود رسیده است. کمپانی چینی با بیشترین سرعت خود مشغول تامین این ساعت هوشمند نسل جدید است، اما ظاهراً به نظر اپل این مقدار از تولید کافی نیست.

برای کمک به بهبود شرایط، اپل حالا با شرکت Compal Electronics وارد همکاری شده که تامین اپل واچ های سری 3 به حساب می آید، اما بزودی یکی از خطوط تولیدش را به اپل واچ سری 4 اختصاص خواهد داد. علی رغم شباهت های ظاهری، تولید این محصول کاملاً متفاوت کاری آسان نخواهد بود؛ بنابراین تولید انبوه در تاسیسات Compal از ماه نوامبر امسال آغاز می شود.

اگرچه این خط تولید تازه کمکی به عرضه سریع تر اپل واچ های پیش خرید شده نمی کند، اما اپل فضای تنفس بیشتری برای سه ماهه پایانی امسال و تعطیلات کریسمس خواهد داشت؛ زمانی که هزاران اپل واچ سری 4 دیگر توسط مشتریان خریداری می شوند. تحلیلگران هم اکنون فروش 18.5 میلیون واحدی اپل واچ را طی ماه های باقی مانده از سال 2018 پیش بینی کرده اند که در این صورت، سهم اپل از بازار پوشیدنی ها بیشتر از 35 درصد فعلی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی