ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فوجی فیلم
تکنولوژی

پروژکتور جدید فوجی فیلم با لنز چرخشی معرفی شد

شرکت فوجی فیلم در کنار دوربین هایی که روز گذشته در جریان رویداد فوتوکینا ۲۰۱۸ معرفی کرد از یک پروژکتور متفاوت نیز رونمایی به عمل آورد. برخلاف اغلب نمونه محصولات موجود در بازار که به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

شرکت فوجی فیلم در کنار دوربین هایی که روز گذشته در جریان رویداد فوتوکینا ۲۰۱۸ معرفی کرد از یک پروژکتور متفاوت نیز رونمایی به عمل آورد. برخلاف اغلب نمونه محصولات موجود در بازار که به قابلیت تغییر لنز مجهز هستند و صرفا تنظیمات جزئی رویشان امکان پذیر است، پروژکتور تازه فوجی فیلم به یک لنز چرخشی مجهز شده که میتواند تصاویر را بدون نیاز به چرخش فیزیکی کل بدنه روی موقعیت های مختلف بازتاب دهد.

و  اما هدف اصلی از ساخت این محصول نیز ساده است؛ بسیاری از موقعیت ها فضای اندکی برای پخش محتوا دارند و در نتیجه جایگذاری پروژکتورها در آنها کاری مملو از دردسر و مشکل است. علاوه بر این چرخاندن پروژکتور در برخی موقعیت ها و پروژه ها با دشواری هایی همراه است و نیازمند در اختیار داشتن تجهیزات موتوری است.

به همین خاطر نیز پروژکتور تازه شرکت فوجی فیلم که فعلا هم اسمی روی آن گذاشته نشده خود را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز نموده است. بدنه این پروژکتور در یک موقعیت واحد قرار داده می شود و سپس با کمک لنز چرخشی اش که کاملا مستقل از بدنه حرکت میکند محتوای مورد نظر را به سمت های مختلف بازتاب می دهد.

در مورد امکانات این پروژکتور باید بگوییم که به یک لنز Fujinon با قابلیت تغییر موقعیت به جهت های پایین، چپ و راست و همچنین جلو و عقب قابل مجهز شده. براساس اعلام فوجی فیلم این مدل قادر است که تصویری ۱۰۰ اینچی از مسافت هایی تا حداقل ۷۶ سانتی متر نمایش دهد. کاربران هم میتوانند بر حسب سلیقه پروژکتور خود را به صورت افقی و عمودی روی سطوح قرار دهند.

لنز این پروژکتور در زمان هایی که از آن استفاده نمی شود به سمت بدنه دستگاه می چرخد و پروژکتور شکلی چهارگوش پیدا میکند. فوجی فیلم از پروژکتور خود تحت عنوان دستگاهی ایده آل برای موزه ها، گالری های هنری و اماکنی یاد کرده که تصاویر مختلف را روی سقف هایشان برای بازدیدکنندگان نمایش می دهند و همچنین موقعیت هایی که با کمبود فضا روبرو هستند را از جمله مشتریان ایده آل برای آن دانسته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی