ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

باتری آیفون XS Max
تکنولوژی

مقایسه باتری آیفون XS Max ،XS و پرچمدارهای اندرویدی

اپل مدعی شده که میزان شارژدهی آیفون های XS Max و XS نسبت به مدل های قبلی بهبود پیدا کرده با این حال بررسی عملی حاکی از ضعف آنها در برابر مدل های اندرویدی است. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

اپل مدعی شده که میزان شارژدهی آیفون های XS Max و XS نسبت به مدل های قبلی بهبود پیدا کرده با این حال بررسی عملی حاکی از ضعف آنها در برابر مدل های اندرویدی است.

Tom’s Guide برای مقایسه میزان شارژدهی این دو موبایل و ۷ گوشی دیگر آنها را در یک شبکه 4G یکسان و با روشنایی ۱۵۰ نیتی نمایشگر آزمایش کرده است. به منظور یکسان سازی شرایط از یک تقویت کننده سیگنال استفاده شده تا آنتن دهی تمامی موبایل در حالت ایده آل قرار داشته باشد. علاوه بر این حالت های روشنایی خودکار و True Tone نیز غیرفعال شده اند.

پرچمدارهای اندرویدی این آزمایش شامل وان پلاس ۶، گلکسی نوت ۹، پیکسل ۲ اکس ال، هواوی پی ۲۰ پرو، اچ تی سی U12 پلاس و الجی جی ۷ تینکیو است. باتری آیفون XS Max

نتایج نهایی حاکی از این است که شارژدهی آیفون های جدید یارای رقابت با اغلب پرچمدار های اندرویدی ندارد؛ البته این مساله چندان عجیب نیست چرا که ظرفیت گوشی های اپل در حد میان رده های اندرویدی است.

بر این اساس شارژ باتری آیفون XS Max پس از ۱۰ ساعت و ۳۸ دقیقه به پایان رسیده که از میانگین ۹:۴۸ بیشتر بوده است. میزان شارژدهی آیفون XS اما از ۹:۴۱ دقیقه فراتر نرفته که با توجه به ظرفیت پایین باتری آن چندان جای تعجبی ندارد. نکته جالب اینجاست که برخلاف ادعاهای اپل مبنی بر بهبود میزان شارژدهی XS نسبت به X، سال گذشته آیفون X تا ۱۰:۴۹ دقیقه در این تست دوام آورده بود.

علی رغم شکست گوشی های الجی جی ۷ تینکیو و اچ تی سی U12 پلاس از آیفون ها، بقیه مدل ها عملکرد بهتری از خود به جای گذاشته اند. رده های نخست این آزمایش به ترتیب به هواوی پی ۲۰ پرو با ۱۴:۱۳، پیکسل ۲ اکس ال با ۱۲:۰۹، گلکسی نوت ۹ با ۱۱:۲۶ و وان پلاس ۶ با ۱۱:۲۲ ساعت اختصاص پیدا کرده است.

 

تماشا کنید: تست مقاومت آیفون Xs Max برخی ادعاهای اپل را زیر سوال می برد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mojtaba Sameri
    Mojtaba Sameri | ۴ مهر ۱۳۹۷

    الکی نیست که هوآوی مسخرش کرده
    (همون هدیه پاور بانک)

مطالب پیشنهادی