ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی میت 20 پرو با پشتیبانی از nanoSD و تشخیص چهره سه بعدی در راه است [به روز رسانی]

تا کنون تصاویر و رندرهای زیادی از پرچمداران بعدی هواوی منتشر شده و تقریباً می دانیم که این محصولات با چه شکل و شمایلی به بازار خواهند آمد. اما در زمینه مشخصات فنی، تنها موضوعی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۰

تا کنون تصاویر و رندرهای زیادی از پرچمداران بعدی هواوی منتشر شده و تقریباً می دانیم که این محصولات با چه شکل و شمایلی به بازار خواهند آمد. اما در زمینه مشخصات فنی، تنها موضوعی که قطعی شده بود، استفاده از چیپست کایرین 980 در هواوی میت 20 و میت 20 پرو است که حالا جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر شده.

پیش از این می دانستیم که باتری گوشی های میت 20 و میت 20 پرو به ترتیب 4000 و 4200 میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت؛ اما حالا مشخص شده که این باتری ها از نسل بعدی فناوری شارژ سریع هواوی تحت عنوان SuperCharge 2.0 بهره می برند که امکان شارژ 70 درصدی را تنها در 30 دقیقه فراهم می کند.

میت 20 پرو

در بخش دوربین هم گوشی های جدید به جای استفاده از لنز تله فوتو، از لنز واید استفاده خواهند کرد و به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. این دوربین در میت 20 پرو امکان تشخیص چهره سه بعدی برای باز کردن قفل دستگاه (در نیم ثانیه) را فراهم کرده که البته برای نسخه کوچکتر، تشخیص چهره دو بعدی در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این هواوی گزینه تازه ای برای باز کردن قفل پرچمداران جدید خود ارائه خواهد کرد که Voice ID نام داشته و به کاربر اجازه می دهد با استفاده از صدای خود، قفل گوشی را باز کند. گفته شده این قابلیت حتی در محیط های شلوغ نیز به خوبی کار خواهد کرد.

هواوی از فناوری جدید nanoSD برای افزایش حافظه در پرچمداران جدیدش استفاده خواهد کرد

سایر مشخصات فنی گوشی های مورد بحث نیز شامل رم 4 و 6 گیگابایتی برای میت 20 و میت 20 پرو می شود که در کنار آن، حافظه داخلی 128 گیگابایتی برای هردو مدل در نظر گرفته شده است. نکته جالب اینکه هواوی احتمالاً به جای کارت حافظه میکرو SD، از فناوری جدید nanoSD برای افزایش حافظه در پرچمداران جدیدش استفاده خواهد کرد.

لازم به ذکر است که موبایل های هواوی میت 20 و میت 20 پرو از استانداردهای IP53 و IP67 برای مقاومت در مقابل آب پشتیبانی می کنند و احتمالاً با قیمتی در حدود 840 و 1115 دلار به بازار عرضه خواهند شد.

 

[تاریخ انتشار خبر اولیه: ۵ مهر ۱۳۹۷]

به روز رسانی:

پس از انتشار شایعات فراوان و جزئیات کامل هواوی میت ۲۰، تیزر رسمی معرفی این گوشی منتشر شده که تمامی جزئیات قبلی را تایید می‌کند. علاوه بر این با مشاهده‌ی این تیزر متوجه می‌شویم که یک بریدگی قطره‌ای در بالای نمایشگر این موبایل قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Hassan Sorayyaband
    Hassan Sorayyaband | ۱۱ مهر ۱۳۹۷

    توی تیزر اثر انگشت پشت گوشی .میگفتن زیر نمایشگره. شایدم این مدل پایه باشه!!!

  • pouya_78
    pouya_78 | ۱۱ مهر ۱۳۹۷

    دوستان باور کنید وقتشه فکرتون رو نسبت به پرچمدارای با کیفیت هواوی تغییر بدید .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی