ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل لنز
تکنولوژی

گوگل لنز به زودی به طور یکپارچه در اندروید قابل دسترسی خواهد بود

گوگل لنز در گوشی‌های موبایل می‌تواند ابزار بسیار کارآمدی باشد، اما تا امروز راه‌های دسترسی به آن بسیار محدود بوده. در حال حاضر برای آنکه از امکانات لنز استفاده کنید دو راه بیشتر ندارید: یکی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

گوگل لنز در گوشی‌های موبایل می‌تواند ابزار بسیار کارآمدی باشد، اما تا امروز راه‌های دسترسی به آن بسیار محدود بوده. در حال حاضر برای آنکه از امکانات لنز استفاده کنید دو راه بیشتر ندارید: یکی دسترسی از طریق اپ‌هایی مثل گوگل اسیستنت و گوگل فوتوز، و دیگری دسترسی از طریق اپلیکیشن دوربین که هنوز در دیوایس‌های زیادی پشتیبانی نمی‌شود.

اما خوشبختانه اوضاع تا ابد به همین منوال باقی نمی‌ماند. گوگل اعلام کرده که به زودی میان سرویس گوگل لنز و مرکز اشتراک‌گذاری سیستمی اندروید تعامل برقرار می‌کند و این کار را با انتشار به‌روزرسانی بعدی اپلیکیشن انجام خواهد داد.

با فعالسازی گزینه اشتراک‌گذاری، کاربران می‌توانند از تمام بخش‌های سیستم عامل به قابلیت‌های گوگل لنز دسترسی داشته باشند. چه مشغول وبگردی باشید و چه در حال چت در یک پیام‌رسان، وجود آیکن Share کافیست که بتوانید به گوگل لنز دسترسی یافته و تصاویر را با آن اسکن کنید.

بنابراین با وجود این قابلیت دیگر احتیاجی به ذخیره تصاویر و باز کردن‌شان توسط گوگل فوتوز نخواهید داشت. قابلیتی که از آن صحبت می‌کنیم، در نسخه 1.1 گوگل لنز ارائه شده. با این وجود هنوز تمام کاربران از سراسر دنیا قادر به دریافت این نسخه نیستند.

اما به محض آزاد شدن این به‌روزرسانی برای شما، می‌توانید آن را از گوگل پلی دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی