ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

همزمان با آغاز فصل 6، به‌‌روزرسانی جدید فورتنایت منتشر شد

پس از مدتی انتظار، فصل ششم از رقابت‌های فورتنایت آغاز شد و همزمان با این اتفاق، اپیک گیمز به‌روزرسانی جدید این بازی را نیز برای پلتفرم‌های هدف منتشر کرد. آغاز فصل جدید در این بازی ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

پس از مدتی انتظار، فصل ششم از رقابت‌های فورتنایت آغاز شد و همزمان با این اتفاق، اپیک گیمز به‌روزرسانی جدید این بازی را نیز برای پلتفرم‌های هدف منتشر کرد. آغاز فصل جدید در این بازی بتل رویال معمولاً با بتل پس (Battle Pass) جدید و تغییراتی در لوکشین‌های نقشه‌ی بازی همراه است. استودیو اپیک گیمز به تازگی بیانیه‌ای منتشر کرده است که بصورت خلاصه به تغییراتی می‌پردازد که به‌روزرسانی نسخه 6.0 در بازی اعمال می‌کند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی اپیک گیمز، بتل پس جدید فورتنایت که در مجموع بیش از 200 سطح و پاداش جدید را به بازی اضافه می‌کند، هم اکنون با پرداخت 950 وی-باک (V-Buck) قابل خرید است. البته کاربرانی که قصد خرج کردن وی-باک‌های خود را ندارند، می‌توانند به بتل پس رایگان اکتفا کنند. البته این دسته از کاربران به چالش‌ها و پاداش‌های اختصاصی بتل پس پولی دسترسی نخواهند داشت. دیگر تغییر قابل توجه بازی، قابلیت Pets است که به واسطه‌ی آن کاربر می‌تواند به همراه یک حیوان به گشت و گذار در محیط جزیره بپردازد.

فورتنایت

تغییرات به‌روزرسانی جدید به همین موارد ختم نمی‌شود و این به‌روزرسانی آیتم جدیدی را تحت عنوان Shadow Stones به فورتنایت اضافه کرده است. همچنین نقشه‌ی بازی نیز با تغییراتی مواجه شده است که از میان آن‌ها می‌توان به اضافه شدن سه لوکشین جزیره‌ی معلق، مزارع ذرت و قلعه‌ی خالی از سکنه اشاره کرد.

در مجموعه سلاح‌های فورتنایت نیز تغییراتی اعمال شده است. با نصب به‌روزرسانی نسخه 6.0، مواد منفجره‌ ریموت دار و اسلحه‌های Bouncer Impulse Grenade ،Suppressed Submachine Gun و Light Machine Gun به بخش Vault انتقال داده شده‌اند. البته این سلاح‌ها همچنان برای استفاده در بخش Playgrounds در دسترس هستند.

همانند گذشته، به‌روزرسانی جدید فورتنایت پوسته‌های تازه‌ای را به بازی اضافه کرده است که تناسب بسیاری با حال و هوای هالووین دارد. برای دسترسی به این پوسته‌ها باید بتل پس فصل جدید را خریداری کنید. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از این پوسته‌ها را مشاهده کنید:

فورتنایت

شاید بازی فورتنایت این روز‌ها به یکی از پر طرفداران ترین بازی‌های صنعت گیم در سراسر جهان تبدیل شده باشد اما حواشی بسیاری نیز داشته است. چندی پیش وبسایت Divorce online با انتشار یک گزارش مدعی شد اعتیاد به بازی فورتنایت تاکنون دلیل بیش از ۲۰۰ مورد طلاق در انگلستان بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad_rvp
    Mohammad_rvp | ۶ مهر ۱۳۹۷

    سورنا جان خبر داری نسخه اندروید کی از فاز بتا خارج میشه؟

  • amirhosein deadshot
    amirhosein deadshot | ۶ مهر ۱۳۹۷

    این فصل عجب فصلیه ??

مطالب پیشنهادی