ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

mercedes-amg-s63-convertible-by-posaidon (3)
خودرو

صفر تا صد فقط 2.9 ثانیه؛ با مرسدس AMG S63 تیونینگ Posaidon آشنا شوید

تیونر آلمانی Posaidon که تبحر بالایی در تیونینگ و ارتقای محصولات مرسدس بنز دارد، در یکی از جدیدترین پروژه های خود به سراغ S63 AMG کانورتیبل رفته و آن را به کابوسی برای اتومبیل های ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

تیونر آلمانی Posaidon که تبحر بالایی در تیونینگ و ارتقای محصولات مرسدس بنز دارد، در یکی از جدیدترین پروژه های خود به سراغ S63 AMG کانورتیبل رفته و آن را به کابوسی برای اتومبیل های اسپرت تبدیل کرده است.

merc-s63cab2016

این نسخه که مربوط به قبل از فیس لیفت اخیر اشتوتگارتی ها برای سری S کلاس است، بجای موتور 4 لیتری V8 توئین توربوی 603 اسب بخاری از موتور قدیمی تر 5.5 لیتری V8 با 577 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور بهره می برد.

mercedes-amg-s63-convertible-by-posaidon (1)

در گام نخست مهندسین Posaidon با ایجاد تغییراتی در داخل سیلندرها، حجم موتور را به 6.3 لیتر ارتقا داده اند. ناگفته پیداست که این امر مستلزم تعویض برخی از قطعات و استفاده از نمونه های قوی تر برای تحمل فشار بیشتر است.

mercedes-amg-s63-convertible-by-posaidon (5)

بهینه سازی توربوشاژرها، استفاده از کیت هوای ارتقا یافته، فیلتر هوای اسپرت و رادیاتور جدید از دیگر تغییرات اعمال شده در موتور این خودروی روباز هستند. به منظور هماهنگی بهتر، سیستم های الکترونیکی نیز از نو تنظیم شده و قفل دیفرانسیل و گیربکس هفت سرعته خودکار هم برای کنترل نیروی بیشتر بهینه سازی شده اند.

mercedes-amg-s63-convertible-by-posaidon (2)

نتیجه اینکه S63 AMG کانورتیبل تیون شده توسط Posaidon اکنون قدرتی برابر با سوپر اتومبیل معروف مرسدس بنز یعنی Project One دارد؛ به عبارتی دقیق تر موتور این خودرو 1005 اسب بخار قدرت و 1400 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که رقمی بسیار شگفت انگیز و قابل تحسین است.

mercedes-amg-s63-convertible-by-posaidon (6)

دست پرورده جدید تیونر آلمانی برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت فقط و فقط به 2.9 ثانیه زمان نیاز داشته و می تواند به نهایت سرعت 350 کیلومتر در ساعت که بصورت الکترونیکی محدود شده، دست پیدا کند.mercedes-amg-s63-convertible-by-posaidon

شایان ذکر است برنامه ارتقای Posaidon بر روی دیگر ساخته های مرسدس AMG که از موتور 5.5 لیتری توئین توربوی V8 بهره می برند، قابل سفارش است. بنابراین دارندگان مدل های قدیمی تر E63، ML63، GLE63، G63 و CLS63 نیز می توانند با مراجعه به این تیونر، خروجی موتور اتومبیل خود را چهار رقمی کنند.

 

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • CCR
    CCR | ۸ مهر ۱۳۹۷

    و همچنان ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم

مطالب پیشنهادی