ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دزدی از اپل
تکنولوژی

۸ مظنون دزدی‌ از فروشگاه‌های اپل دستگیر شدند

روز‌های اخیر تصاویر متعددی از دزدی‌ها از فروشگاه‌های اپل منتشر شد. به نظر می‌رسد که گران قیمت بودن این تلفن‌ها در همه جای دنیا محسوس بوده چرا که در ۱۹ کشور دنیا سرقت‌های متعددی از ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

روز‌های اخیر تصاویر متعددی از دزدی‌ها از فروشگاه‌های اپل منتشر شد. به نظر می‌رسد که گران قیمت بودن این تلفن‌ها در همه جای دنیا محسوس بوده چرا که در ۱۹ کشور دنیا سرقت‌های متعددی از فروشگاه‌های این شرکت آمریکایی به انجام رسیده است.

تا به اینجا چیزی نزدیک به یک میلیون دلار از فروشگاه‌های اپل در کالیفرنیا سرقت شده که احتمالا به زودی به پایان خواهد رسید. هشت نفر از ۱۷ مظنون دزدی‌های ماه‌های گذشته که در ۱۹ کشور مختلف به انجام رسیده بود دستگیر شدند.

اتهام این سارقان، ورود غیر قانونی با پوششی که برای شاهدان عینی و دوربین‌های مدار بسته قابل شناسایی نباشد به فروشگاه اپل و دزدیدن تعداد زیادی از وسایل الکترونیکی در چند ثانیه اعلام شده است.

دزدی از اپل

«خاویر بکرا» رئیس پلیس کالیفرنیا در بیانیه‌ای اعلام کرد:

این سرقت‌ها باعث آسیب‌های میلیون دلاری به صاحبان فروشگاه‌ها شده و به همین دلیل از سارقان شکایت صورت گرفته است. در نهایت سارقان باید خسارات ناشی از این دزدی‌ها را پرداخت کنند.

همچنین رئیس پلیس اوکلند کالیفرنیا اعلام کرده که دستگیری سارقان فروشگاه‌های اپل بدون کمک نیرو‌های پلیس در سرتاسر گلدن استیت امکان پذیر نبود.

دزدی از اپل سابقه‌ای طولانی در کالیفرنیا و حتی کشور‌های دیگر دارد. در سال ۲۰۱۷ حدود ۲۴۰۰۰ دلار از محصولات اپل در یک دزدی از فروشگاهی در شمال کالیفرنیا به سرقت رفت. همچنین سال گذشته چند فرد ناشناس با استفاده از چکش‌های بزرگ و اسکوتر‌های برقی هزاران دلار به فروشگاه‌های اپل در این شهر خسارت زدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • enrix
    enrix | ۶ مهر ۱۳۹۷

    یاد دزدیهای پراید تو مملکت خودمون افتادم! چقد راحت میدزدن به خاطر زیاد بودنش! اونجا هم طرف بزنه به منبع 10 تا بدزده به اندازه 2 ماه میتونه خرجی خودشو و خانوادشو در بیاره ( البته اقا دزده منظورم خخخ )

مطالب پیشنهادی