ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کاملی از هواوی واچ GT منتشر شد

چند وقتی است که ساعت هوشمند هواوی واچ GT موفق شده تاییده‌های لازم را از کمیسیون ارتباطات فدرال یا FCC دریافت نماید و پیش از شایعاتی درباره ی ویژگی‌های بکار رفته در آن به گوش می‌رسید. ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

چند وقتی است که ساعت هوشمند هواوی واچ GT موفق شده تاییده‌های لازم را از کمیسیون ارتباطات فدرال یا FCC دریافت نماید و پیش از شایعاتی درباره ی ویژگی‌های بکار رفته در آن به گوش می‌رسید. حال وبسایتی به نام WiseBuy مشخصات کاملی از این پوشیدنی منتشر کرده‌اند.

بر اساس اطلاعات جدید به دست آمده، هواوی واچ GT از یک صفحه نمایش امولد ۱.۴ اینچی با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسلی بهره خواهد بود و به همراه حاشیه‌هایش، اندازه‌ای ۴۶.۵ میلیمتری خواهد داشت. این در حالی است ساعت هوشمند یاد شده ۱۰.۴ میلیمتر ضخامت دارد.

در میان ویژگی‌های منحصر به فرد تعبیه شده برای این پوشیدنی می‌توان به حسگر سنجش ضربان قلب، GPS و قطب نما اشاره نمود. ضمن اینکه ضد آب این گجت موجب می‌شود به دستگاه فوق العاده برای سنجش فعالیت شناگران بدل گردد.

علاوه بر این کابر می‌تواند با قابلیت ردیاب خواب این ساعت هوشمند به نام هواوی TruSleep، جزئیاتی درباره‌ی نحوه خواب خود بدست آورد.گفته شده قابلیت منحصر به فردی به نام آموزگار مجازی دویدن در این گجت تعبیه شده که کاربر می‌تواند با استفاده از آن، برنامه‌ی ورزش کاملی برای خود در نظر بگیرد.

حال مشخص شده که هواوی واچ GT از یک باتری ۴۱۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که قادر است انرژی لازم برای ۱۴ روز فعالیت مدوام یا ۷ روز به حالت نمایشگر همیشه روشن را فراهم آورد. البته اگز ویژگی پرمصرف GPS فعال باشد، این رقم به ۲۰ ساعت کاهش پیدا خواهد کرد.

همچنین قرار است در کنار این ساعت هوشمند جدید، هواوی از یک دستبند سلامتی جدید با نام رمزی Terra رونمایی کند. این پوشیدنی قرار است با صفحه نمایش امولد ۰.۹۵ اینچی استفاده کند و با قابلیت‌هایی نظیر ردیاب GPS و حسگر سنجش ضربان قلب به بازار عرضه گردد. به نظر می رسد این دستبند همان ساعت ضد آب باشد و از عمر باتری ۱۴ روزه بهره ببرد.

هر دو پوشیدنی هواوی قرار است به همراه سری هواوی میت 20 ، روز شانزدهم اکتبر طی رویدادی در شهر لندن معرفی گردند تا ماه نوامبر در بازار جهان حضور پیدا کنند. گفته شده که هواوی واچ GT قیمتی حدود ۲۷۵ دلار خواهد داشت، در حالی که خرید دستبند سلامتی تنها ۱۴۰ دلار هزینه می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی