ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه احتمالی گلکسی P30 و +P30 تحت عنوان سری گلکسی A

پیشتر گفته شده بود سامسونگ قصد دارد قبل از تعبیه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در پرچمدار گلکسی اس 10 ، این تکنولوژی را در یک گوشی میان‌رده آزمایش کند تا از بازخورد مثبت آن مطمئن ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

پیشتر گفته شده بود سامسونگ قصد دارد قبل از تعبیه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در پرچمدار گلکسی اس 10 ، این تکنولوژی را در یک گوشی میان‌رده آزمایش کند تا از بازخورد مثبت آن مطمئن گردد. . از این رو به نظر می‌رسید اولین تلفن هوشمند سامسونگ که به همراه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه گردد، گلکسی P30 و +P30 باشد. حال گزارش شده که سامسونگ به طور کلی قصد ندارد گوشی‌هایی با این نام عرضه نماید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط افشاگری معروف با نام Ice Universe در شبکه اجتماعی توییتر، جزئیات لو رفته از این گوشی تنها تخمین‌های کارشناسان بوده چرا که اثری از تلفن‌های هوشمند یاد شده در لیست محصولات آینده‌ی سامسونگ به چشم نمی خورد.

با این وجود گفته شده که اطلاعات فاش شده از این گوشی‌ها چندان هم غیر واقعی نیست و این احتمال وجود دارد گوشی‌های مشابهی با نام‌های دیگر توسط سامسونگ عرضه شوند که به سری دیگری از محصولات گلکسی اختصاص داشته باشد.

در جواب توییت افشاگر یاد شده، یک کاربر اعلام کرده که تلفن‌های هوشمند متعلق به سری گلکسی P قرار است تا پایان سال میلادی تحت عنوان گلکسی سری A به بازار جهانی عرضه عرضه شوند.

جدیداً یک تصویر زنده و چند رندر گرافیکی از نسخه‌ی ۲۰۱۸ موبایل گلکسی A7 سامسونگ در فضای مجازی منتشر که از دوربین سه گانه و نمایشگر بدون مرز خبر می‌دهد. به همین دلیل احتمال دارد که هنوز تولید تلفن‌های هوشمند گلکسی P30 و +P30 تحت عنوان سری گلکسی A در برنامه‌های کمپانی کره ای جای داشته باشد.

نسخه ۲۰۱۸ گلکسی A7

البته این احتمال هم وجود دارد که ادعای کاربر یاد شده نیز چیزی جز حدس و گمان نباشد چرا که هنوز سامسونگ، اطلاعاتی رسمی از این گوشی منتشر نکرده و تا آن زمان باید منتظر بمانیم.

 

تماشا کنید: سامسونگ به ساکنین شهر اپل گلکسی اس 9 مجانی هدیه داد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی