ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین قیمت خودرو های تولید داخل در بازار تهران

در حال حاضر نوسانات قیمت خودرو های تولید داخل به مراتب بیشتر از خودروهای وارداتی است چرا که قیمت وارداتی ها ظرف ماه های گذشته تا اندازه زیادی به ثبات رسیده است. بازار خودرو تبدیل ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۰

در حال حاضر نوسانات قیمت خودرو های تولید داخل به مراتب بیشتر از خودروهای وارداتی است چرا که قیمت وارداتی ها ظرف ماه های گذشته تا اندازه زیادی به ثبات رسیده است.
بازار خودرو تبدیل به کلاف سردرگمی شده و هرچند باید نوسانات قیمتی را سمی برای هر بازار دانست اما نوسان هرروزه قیمت ها در این بازار تبدیل به موضوعی عادی شده است. روزی شاهد روند کاهشی قیمت ها به هزاران دلیل هستیم و روز بعد تنها با افزایش نرخ ارز، قیمت ها میلیونی رشد می کنند تا جایی که به گفته فعالان این حوزه، بازار از حالت پیش بینی خارج شده و نمی توان به کسی توصیه خرید و یا فروش داشت.
برخی از خودروهای تولید داخل روز گذشته افزایش قیمتی تا سقف 10 میلیون تومان را تجربه کردند که ناشی از نوسانات شدید نرخ ارز است.
بررسی قیمت ها نسبت به روز گذشته نشان می دهد که قیمت خودرو های مونتاژی و تولید داخل نسبت به دیروز افزایش قیمت داشته اند.
بر اساس گفته هاى نمایشگاه داران، مشتریان بدلیل افزایش قیمت خودرو های خارجی برخی از محصولات داخلی مانند هایما S7 و سراتو را انتخاب میکنند و به همین دلیل تقاضا برای خرید محصولات داخلی در محدوده 200 میلیون تومان قدری افزایش یافته است.
استعلام قیمت خودرو های داخلی از بازار تهران و کرج:قیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی