ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرانسل صورت‌حساب یک سال مشترکان خوش حساب خود را پرداخت می‌کند

قرار است ایرانسل میان مشتریان سیم‎کارت‌های دائمی خوش حساب این اپراتور که بدهی خود را تا پایان روز دهم هر ماه پرداخت می‌کنند قرعه کشی کرده و برندگان را تا یک سال از پرداخت صورت ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۰

قرار است ایرانسل میان مشتریان سیم‎کارت‌های دائمی خوش حساب این اپراتور که بدهی خود را تا پایان روز دهم هر ماه پرداخت می‌کنند قرعه کشی کرده و برندگان را تا یک سال از پرداخت صورت حساب معاف کند.

ایرانسل خبر می‌دهد که مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی فرصت دارند تا پایان سال جاری، با پرداخت صورت‌حساب‌های خود تا پایان روزدهم ماهی که صورت‌حساب‌شان صادر شده است برنده قرعه کشی خوش‌حسابی شده و به مدت یک‌سال هیچ‌ صورت‌حساب ایرانسلی را پرداخت نکنند.



مشترکانی که قصد شرکت در این قرعه کشی را دارند، پس از پرداخت صورت‌حساب‌های خود لازم است عدد ۱ را به ۲۱۲۱ ارسال کنند. در هر دوره ۲۰۰ نفر از ایرانسلی‌هایی که در این طرح شرکت کنند تا یک‌سال از پرداخت صورت‌حساب‌های خود تا سقف مجموعاً ۵۰۰ هزار تومان معاف خواهند شد.

صورت‌حساب برندگان قرعه کشی در دوره‌های بعدی به صورت خودکار تا روز هفتم هر ماه تسویه یا صفر شده و به برندگان هر دوره تا قبل از صدور صورت‌حساب جدید از طریق وب‌سایت ایرانسل اطلاع رسانی خواهد شد.

مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی که به شبکه ایرانسل ترابرد کرده‌اند و همچنین مشترکان اعتباری که سیم‌کارت خود را دائمی کرده‌اند نیز می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل همچنین می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۷۰* یا #۹*۱*۵۵۵*، استفاده از نسخه وب یا نسخه موبایل نرم افزار کاربردی ایرانسل من و یا مراجعه به مراکز فروش و خدمات و نمایندگی‌های ایرانسل برای تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی اقدام کنند و از مزایای این سیم‌کارت‌ها بهره بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MATELF
    MATELF | ۹ مهر ۱۳۹۷

    بهترین سیمکارت دائمی با کمترین تعرفه رایتله و در حال حاضر ارزون ترین بسته اینترنتی رو داره و مشکل آنتن دهی گذشتش رو با وصل شدن بدون رومینگ به آنتن های همراه اول رفع کرده

    • zitanix
      zitanix | ۱۰ مهر ۱۳۹۷

      دقیقا

مطالب پیشنهادی