ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون XS
تکنولوژی

اپل تصاویر گرفته شده با آیفون XS را به نمایش گذاشت

اپل حین معرفی آیفون‌ XS از ویژگی های ارتقا یافته‌ی دوربین بکار رفته در آن سخن گفت. پس از آن دو عکاس حرفه ای تصاویر ثبت شده با این موبایل را در فضای مجازی منتشر کرده ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

اپل حین معرفی آیفون‌ XS از ویژگی های ارتقا یافته‌ی دوربین بکار رفته در آن سخن گفت. پس از آن دو عکاس حرفه ای تصاویر ثبت شده با این موبایل را در فضای مجازی منتشر کرده اند. حال کمپانی کوپرتینویی در اقدامی مشابه تصاویر گرفته شده با آیفون XS توسط کاربران را کنار هم جمع آوری کرده تا قابلیت‌ های منحصر به فرد پرچمدار جدیدش را به رخ دیگر رقبا بکشد.

اپل سعی کرده تا با سرچ هشتگ‌های shotoniphonexs# و shotoniphonexsmax# در شبکه‌های اجتماعی توییتر یا اینستاگرام، تصاویر گرفته شده با آیفون XS را پیدا کنند و تعدادی از آنها را منتشر نماید.

همانطور که می‌دانید آیفون های 2018 در مقایسه با نسل قبل دوربین اصلی بهتری دارند که از سنسور بزرگ تری بهره می برد، ضمن اینکه پردازشگر تصویر جدید هم قابلیت هایی مثل Smart HDR و کنترل عمق را فراهم می آورد. به همین خاطر انتظار می رود کیفیت عکس های آیفون XS و آیفون XS Max در مقایسه با آیفون X در برخی شرایط بهبود یافته باشند.

از این رو کمپانی کوپرتینویی سعی کرده که عکس‌ هایی را انتخاب نماید که توانسته‌اند از این قابلیت‌ های جدید استفاده کرده و تصاویر منحصر به فردی انتخاب نمایند.

آیفون XS همانند نسل قبل از ترکیب دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی استفاده می کند، یکی با لنز واید و دیگری با لنز تله، و هردو با ضریب اف 1.8. البته لنز اصلی در آیفون XS کمی عریض تر شده و فاصله کانونی اش از 28 میلیمتر در نسل قبل، حالا به 26 میلیمتر رسیده. به همین عمق میدان تصاویر آیفون های جدید در فواصل نزدیک، اندکی کمتر خواهد بود. مهم ترین تفاوت اما به سنسور جدید مربوط می شود که به گفته اپل، دو برابر سریع تر و 32 درصد بزرگ تر از قبل است.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک دیجیاتو به آیفون XS Max

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی