ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به روزرسانی بعدی iOS حامل 70 اموجی جدید خواهد بود

دارندگان آیفون های اپل احتمالاً از دانستن این موضوع خوشحال خواهند شد که 70 اموجی جدید برای موبایل هوشمندشان در راه است. این اموجی ها هم اکنون در بتای عمومی و بتای توسعه دهندگان iOS ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | ۲۳:۲۵

دارندگان آیفون های اپل احتمالاً از دانستن این موضوع خوشحال خواهند شد که 70 اموجی جدید برای موبایل هوشمندشان در راه است. این اموجی ها هم اکنون در بتای عمومی و بتای توسعه دهندگان iOS 12.1 در دسترس قرار گرفته اند و در به روزرسانی آتی iOS، مک او اس و واچ او اس حضور خواهند داشت. از جمله این اموجی های جدید می توان به ایلاما، پشه، راکون، کانگورو، لابستر و طوطی اشاره کرد.

طرفداران ورزش های فیزیکی با به روزرسانی بعدی قادر به ارسال اموجی هایی با مضمون سافت بال، اسکیت برد و فریزبی خواهند بود و اموجی های بیگل، نمکدان، کاپ کیک و انبه هم لیست اموجی های غذا را تکمیل تر می کنند.

اموجی های جدید اپل

تمام این اموجی ها براساس کاراکترهایی ساخته شده اند که پیشتر به تایید یونیکد 11.0 رسیده است. کنسرسیوم یونیکد گروهی است که به تعیین استانداردهای مرتبط با اموجی ها می پردازد و اپل می گوید که مشغول همکاری با این گروه است تا در سال 2019 میلادی، اموجی هایی با مضمون افراد معلول اضافه کند.

اموجی های جدید اپل ساخته شده اند تا به برقراری ارتباط میان مردم سراسر جهان کمک کنند. به گفته اپل برخی از این اموجی ها نمایانگر مردم کشورهایی غیر از ایالات متحده هستند و مضامینی مانند کیک ماه چینی، پاکتی قرمز رنگ که در برخی کشورهای آسیایی برای هدیه دادن پول نقد استفاده می شود و چشم زخم که در کشورهایی از جمله ایران به عنوان «چشم شیطان» در نظر گرفته می شود را در بر می گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی