ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شارژر بی سیم
تکنولوژی

میان‌رده های سامسونگ احتمالا به قابلیت شارژ بی‌‌سیم مجهز می‌شوند

«دی جی کو»، مدیرعامل سامسونگ موبایل مدتی پیش از تعهد این کمپانی بر ارائه قابلیت های پیشرفته پرچمدارها در موبایل های میان رده خبر داد که هدف از آن ایجاد مزیت رقابتی بیشتر و کنار ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

«دی جی کو»، مدیرعامل سامسونگ موبایل مدتی پیش از تعهد این کمپانی بر ارائه قابلیت های پیشرفته پرچمدارها در موبایل های میان رده خبر داد که هدف از آن ایجاد مزیت رقابتی بیشتر و کنار زدن رقبای چینی نظیر شیائومی، اوپو و غیره در بازارهایی مثل هند است.

کمپانی کره ای پیش از این با معرفی گلکسی A7 مجهز به دوربین سه گانه عزم خود برای پیاده سازی این استراتژی را به رخ رقبا کشید و حالا خبرهایی مبنی بر گسترش دامنه آن به شارژرهای بی سیم به گوش می رسد.

اگرچه سامسونگ به صورت رسمی از اظهار نظر در این باره خودداری کرده اما یکی از مقامات این شرکت «عمومی ساختن کاربرد شارژ بی سیم» را به عنوان قابلیت بعدی میان رده ها ذکر کرده است. اخیرا نیز گزارشی در رابطه با توسعه شارژر بی سیم به مراتب ارزانتر از نمونه قبلی توسط سامسونگ منتشر شده که این شایعه را تقویت می کند.شارژر بی سیم

در حال حاضر شارژر دوگانه و استند سامسونگ به ترتیب حدود ۸۰ دلار و ۶۰ دلار قیمت دارند اما شارژر بی سیم جدید قرار است بهایی کمتر از ۲۰ دلار داشته باشد. در صورت محقق شدن این پروژه شاهد رقابت سنگین تری میان موبایل سازهای کره ای و چینی در بازارهای در حال توسعه خواهیم بود.

نکته جالب این جاست که سامسونگ برای کاهش قیمت از فناوری های پیشرفته چشم پوشی نکرده و ظاهرا شارژر بی سیم این کمپانی از ماژول مخابره Chemtronics بهره می برد که در مدل های گرانبهاتر تعبیه شده است. علاوه بر این دیوایس مذکور قرار است خروجی ۱۰ واتی را ارائه کند.

کمپانی کره ای قرار است اواخر ماه جاری میلادی رویدادی برگزار کند و انتظار می رود طی آن شاهد رونمایی از میان رده های جدید این شرکت باشیم. از آنجا که شارژر مذکور به صورت ویژه برای این سری توسعه پیدا کرده بعید نیست که معرفی این دیوایس نیز طی همین رویداد صورت گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر حاتمی
    امیر حاتمی | ۱۰ مهر ۱۳۹۷

    چه می‌کنه این سامسونگ و گل گل گل برای سامسونگ نه گل نمیشه

مطالب پیشنهادی