ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی جدید گوگل پیکسل 3 از لبه‌های حساس به فشار آن خبر می‌دهد

ساکنین مانتین ویو امیدوارند با عرضه گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال بتوانند به بازار ژاپن ورود کرده و توجه کاربران این کشور را نیز به پرچمدارشان جلب کنند. به همین دلیل این ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

ساکنین مانتین ویو امیدوارند با عرضه گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال بتوانند به بازار ژاپن ورود کرده و توجه کاربران این کشور را نیز به پرچمدارشان جلب کنند. به همین دلیل این شرکت یک ویدیوی کوتاه جدیدی از پیکسل 3 منتشر کرده که به معرفی تکنولوژی لبه‌های حساس به فشار در پرچمدار جدیدش اختصاص دارد.

کابران می‌توانند با استفاده از تکنولوژی یاد شده و فشردن لبه‌های گوشی خود دستیار هوشمند گوگل را فعال کرده یا به هنگام زنگ خوردن، آن را سایلنت کنند.

از آن جایی که این ویدیو برای بازار ژاپن منتشر شده، از رنگ‌ها و المان‌های همیشگی تبلیغات این کشور استفاده شده است. اگر با تبلیغات و فرهنگ سرزمین آفتاب آشنایی داشته باشید، چیز عجیبی در این تبلیغ مشاهده نخواهید کرد.

با این وجود تبلیغ یاد شده به تیزر‌های همیشگی آمریکایی شباهت ندارد چرا که تا انتهای این ویدیو هر چیزی به نمایش گذاشته می‌شود جز تلفن هوشمند پرچمدار گوگل.

با این وجود به گفته‌ی کارشناسان سایت 9to5Google، لحظاتی کوتاه رنگ‌های متنوع پیکسل 3 نیز به نمایش گذاشته می‌شود که برای دیدن آنها باید به تیزبینی عقاب بود. بر اساس مشاهدات آنها، رنگ طرح‌های پیراهن دو نفر به نمایش گذاشته شده در صحنه‌ای از این ویدیو با رنگ بندی اعلام شده برای پرچمداران گوگل خوانایی دارد.

بر اساس ویدیو‌های لو رفته قبلی، گوگل پیکسل 3 هم اندازه‌ی نسل قبلی خود بوده و از طراحی مشابه نیز بهره می‌برد اما پیکسل 3 ایکس ال به نمایشگر بزرگتری مجهز شده و در همان ابعاد، یک صفحه۶.۴ اینچی را در خود جای داده که ۰.۴ اینچ از پیکسل 2 ایکس ال بزرگتر است. نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال همچنین یک ناچ نسبتاً بزرگ دارد که به جز آن، تقریباً تفاوت دیگری در طراحی این دو پرچمدار مشاهده نمی شود.

گزارش شده که گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در تاریخ ۱۷ مهر به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی