ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرفیس استودیو
تکنولوژی

انتشار تصویری از سرفیس های جدید مایکروسافت پیش از رونمایی رسمی

مایکروسافت قرار است ساعت 11:30 امشب به وقت تهران رویدادی در شهر نیویورک برگزار کند و با افشای تصویری تازه، حالا دقیقاً می دانیم که شاهد رونمایی از چه محصولاتی خواهیم بود. در این تصویر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | ۲۱:۵۹

مایکروسافت قرار است ساعت 11:30 امشب به وقت تهران رویدادی در شهر نیویورک برگزار کند و با افشای تصویری تازه، حالا دقیقاً می دانیم که شاهد رونمایی از چه محصولاتی خواهیم بود. در این تصویر که توسط افشاگر شناخته شده، WalkingCat منتشر شده می توانیم ورژن مشکی رنگ سرفیس پرو، سرفس لپتاپ و سرفس استودیوی جدید مایکروسافت را ببینیم.

این تصویر با سخنان پیشین مایکروسافت مبنی بر اینکه سرفس «به مشکی باز می گردد» همخوانی دارد و ظاهراً باید منتظر عرضه تمامی محصولات امشب در رنگ مشکی نیز باشیم. کنفرانس امشب مایکروسافت تا ساعتی دیگر برگزار می شود و انتظار می رود تمام این دیوایس ها به همراه مشخصات سخت افزاری کامل، تاریخ عرضه و قیمت گذاری معرفی شوند.

در شایعات آمده که سرفیس لپتاپ 2 و سرفیس پرو 6 در رنگ مشکی از راه می رسند اما احتمالاً به پورت های مدرن USB-C مجهز نباشند. مایکروسافت به احتمال فراوان سرفیس لپتاپ، سرفیس پرو و سرفیس استودیو را با تازه ترین پردازنده های اینتل به روزرسانی کرده باشد.

تصویر افشایی از سرفیس های جدید مایکروسافت

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی