ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

عکس پروفایل خاص خود را به سادگی بسازید

دنبال عکس پروفایل خاص هستید؟ یا شاید شاد و نکند غمگین؟ پس بهتر است خودتان دست به کار شوید و آنرا بسازید. شبکه‌های اجتماعی این روز‌ها فراگیر ترین رسانه‌های جمعی به شمار می‌روند. به نوعی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

دنبال عکس پروفایل خاص هستید؟ یا شاید شاد و نکند غمگین؟ پس بهتر است خودتان دست به کار شوید و آنرا بسازید. شبکه‌های اجتماعی این روز‌ها فراگیر ترین رسانه‌های جمعی به شمار می‌روند. به نوعی صفحه‌ی شخصی هر فرد شبیه به شناسنامه‌ شده و مثل هر کارت اعتباری واقعی که در اختیارمان قرار دارد، عکس پروفایل کاربران اولین چیزی است که نظر‌ها را به خود جلب می‌کند.

بنابراین قطعا شما هم به فکر انتخاب عکس پروفایل‌های مختلف برای خود بوده‌اید. این عکس‌ها گاه می‌توانند عکس خودتان باشد که نیاز به ویرایش دارند یا شاید با استفاده از یک فیلتر مناسب آماده‌ی الصاق به صفحه‌ی مجازی‌تان باشد. در این مطلب قصد داریم به معرفی اپلیکیشن‌ها و برخی وبسایت‌ها بپردازیم که می‌توانند در ویرایش و انتخاب عکس‌های مناسب برای پروفایل به شما کمک کنند. با ما همراه باشید.

۱. فوتوشاپ: انتخابی برای حرفه‌ای ها

شاید دیدن نام فوتوشاپ به عنوان اولین پیشنهاد کمی برایتان عجیب باشد اما نمی‌توان منکر قدرت و توانایی‌های فوق‌العاده‌ی این اپلیکیشن شد. شما کافیست عکسی از خودتان داشته باشید و با استفاده از فوتوشاپ هرکاری که دلتان می‌خواهد روی آن انجام دهید.

تغییر سایز عکس، تغییر نسبت ابعاد، ایجاد افکت‌های مختلف و حتی ساخت شخصی سازی شده‌ترین فیلتر‌ها همه و همه از پس فوتوشاپ بر می‌آید. البته همانطور که می‌دانید استفاده از این اپلیکیشن کار هر کسی نیست و پیچیدگی‌های زیادی دارد.

استفاده از این نرم افزار نیازمند تجربه‌ی زیاد است و با تمرین‌های پیاپی قطعا می‌توانید به نتایج مطلوبی در این زمینه دست پیدا کنید. اما نگران نباشید، چون در ادامه‌ی این مطلب اپلیکیشن‌هایی که کار با آن‌ها به مراتب ساده‌تر است را نیز معرفی خواهیم کرد. اما بدون شک، بهترین انتخاب برای ویرایش عکس پروفایل و هر عکس دیگری فوتوشاپ خواهد بود.

۲. اپلیکیشن Profile Picture Maker For Instagram

همانطور که از نامش پیداست، این اپلیکیشن هدف اصلی‌اش را روی یکی از معروف ترین صفحات اجتماعی دنیا یعنی اینستاگرام گذاشته. اما استفاده از عکس‌های تولید شده توسط این نرم افزار برای صفحات اجتماعی دیگر و همچنین پیام‌رسان‌ها به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

این نرم افزار که تنها برای سیستم عامل iOS در دسترس قرار گرفته است، فیلتر‌های فوق العاده جذابی به کاربران ارائه می‌دهد. شاید به جرات بتوان گفت Profile Picture Maker For Instagram بهترین اپلیکیشن برای ساخت و ویرایش عکس پروفایل در iOS است (البته باید به این موضوع اشاره کنیم که در صورت خریداری کردن این اپلیکیشن بهترین کیفیت را شاهد خواهید بود).

این نرم افزار کاربردی بیش از ۵۰ فیلتر هوشمند را ارائه می‌کند و با استفاده از افکت‌های نور، رنگ عکس مورد نظرتان را با تغییرات جذابی مواجه خواهد کرد. همچنین با استفاده از این نرم افزار می‌توانید متن‌های شخصی سازی شده و استیکر‌های جالبی را هم به عکس‌هایتان اضافه کنید.

همچنین دیگر ویژگی این نرم افزار امکان بریدن عکس به صورت دایره‌ای برای اینستاگرام و دیگر صفحات مجازی است که عموما از عکس‌های دایره‌ای استفاده می‌کنند. با بهره‌مندی از این ویژگی می‌توانید به عکس‌هایتان مرز‌های رنگی اضافه کنید تا عکس پروفایلتان بیش از پیش زنده و جذاب باشد.

Profile Picture Maker for Instagram

Profile Picture Maker for Instagram

سازنده: Pixel Sheep Studios قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 71.1 مگابایت زبان:

۳. اپلیکیشن Square Shape Snap Pic: انتخابی برای همه

عکس پروفایل

این نرم افزار شاید بهترین نرم افزار مربوط به ویرایش و ساخت عکس پروفایل برای کاربران اندروید باشد. بر خلاف اپلیکیشن قبلی که برای اندروید عرضه نشده، Square Shape Snap Pic فقط برای این سیستم عامل در دسترس قرار گرفته است.

با استفاده از اپلیکیشن یاد شده می‌توانید با استفاده اشکال مختلف، نوع عکس پروفایل خود را مشخص کنید. از اموجی‌ها، متن‌ها و کلاژ‌های مختلفی استفاده کنید که این اپلیکیشن در اختیارتان قرار می‌دهد.

این نرم افزار بیش از ۲۰ شکل مختلف و ۹ کلاژ متنوع را ارائه می‌کند. همچنین اگر از طرفداران فیلتر‌های آماده هستید می‌توانید با استفاده از این اپ ۳۰ فیلتر جذاب و متفاوت را مشاهده کنید.

Square Shape Snap Pic

Square Shape Snap Pic

سازنده: Photo Editor Perfect Corp. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۵ مگابایت زبان:

۴. اپلیکیشن و وبسایت Canva

شماره‌ی ۴ اولین ابزار آنلاین پیشنهادی ما در این مطلب به شمار می‌رود و با توجه به توانایی‌هایش شاید بهترین ابزار آنلاین برای ویرایش و ساخت عکس‌ها و به طور کلی کار‌های گرافیکی باشد. Canva به طور تخصصی برای ویرایش عکس پروفایل ساخته نشده و یکی از مزیت‌های آن توانایی‌های بالا و استفاده‌ی ساده از آن است.

Canva البته به طور انحصاری علاوه بر وبسایت، نسخه‌ی موبایل خود را برای iOS عرضه کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن و همچنین وبسایت آن، می‌توانید از قدرت‌های بی‌شمار این نرم افزار مثل تغییر سایز، استفاده از فیلتر‌ها و بسیاری از ویژگی‌های دیگر استفاده کنید. این نرم افزار کاربردش بیش از این‌هاست و به شما اجازه‌ی ایجاد پوستر‌ها، کارت ویزیت‌ها، لوگو و کاور آلبوم‌ها را نیز می‌دهد.

Canva

Canva

سازنده: Canva Pty Ltd قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 208.9 مگابایت زبان:

۵. وبسایت Profile Picture Maker: ساده و زیبا

یکی دیگر از ابزار‌های آنلاین برای ویرایش و ساخت عکس پروفایل‌هایی جذاب‌تر Profile Picture Maker نام دارد. استفاده از این وبسایت برای ویرایش و ساخت عکس پروفایل بسیار ساده است و تنها با چند کلیک می‌توانید عکس پروفایل مورد نظر خود را ایجاد کنید.

برای استفاده از این ابزار آنلاین کافیست با استفاده از مرورگرتان به این وبسایت بروید و به راحتی با طی کردن مراحل گفته شده در آن، عکس مورد نظر خود را بسازید. از ویژگی‌های این وبسایت بهره‌مندی از فریم‌های جذاب و استیکر‌های متنوع برای جذاب تر کردن عکس پروفایل است.

این وبسایت به طور تخصصی روی ساخت عکس پروفایل تمرکز کرده و کافیست بعد از ویرایش‌های لازم، روی گزینه‌ی سبز رنگ دانلود بزنید تا عکس خود را دریافت کنید.

به طور کلی برای داشتن عکس پروفایلی زیبا و جذاب، نیاز به یک دوربین قوی و همینطور خلاقیت در زمینه‌ی عکسبرداری دارید. این موضوع به حدی مهم است که حتی می‌تواند شما را از اپلیکیشن‌هایی که در این مطلب به معرفی آن‌ها پرداختیم بی نیاز سازد.

اما به طور کلی، همه نرم افزار‌ها و ابزار‌های آنلاینی که معرفی کردیم، تجربه‌ی مناسبی برای ساخت عکس پروفایل برایتان به ارمغان خواهند آورد، هر عکس پروفایلی که مد نظرتان است از شاد و غمگین گرفته تا خاص، زیبا، دخترونه و پسرونه. البته باید به یاد داشته باشید که برای داشتن بهترین خروجی نیاز به خلاقیت خواهید داشت.

اگر شما هم نرم افزار مناسبی در این زمینه می‌شناسید، آن را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر مهدی نعمت پور
    امیر مهدی نعمت پور | ۲۵ آبان ۱۳۹۷

    http://dgto.ir/12mz

مطالب پیشنهادی