ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی جدید هری پاتر لو رفت [تماشا کنید]

ساعاتی پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که خبر از در حال ساخت بودن یک بازی هری پاتر با المان‌های نقش آفرینی می‌دهد. با وجود موفقیت تمام فیلم‌های ساخته شده بر اساس کتاب‌های هری ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۴

ساعاتی پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که خبر از در حال ساخت بودن یک بازی هری پاتر با المان‌های نقش آفرینی می‌دهد.

با وجود موفقیت تمام فیلم‌های ساخته شده بر اساس کتاب‌های هری پاتر، تعداد بازی‌های با کیفیت توسعه یافته بر اساس این فرنچایز، از یکی دو مورد فراتر نمی‌روند. حال و بر اساس ویدیو تازه‌ای که در سطح اینترنت دست به دست می‌شود، به نظر می‌رسد که یک عنوان نقش آفرینی عظیم بر اساس شخصیت هری پاتر در حال ساخت است.

در اواخر سال 2017، شرکت برادران وارنر به عنوان مالک هری‌پاتر کمپانی جدیدی را برای ساخت بازی‌های موبایلی و کنسولی هری پاتر تاسیس کرد. در همان زمان، شایعاتی از در حال ساخت یک بازی هری پاتر با المان‌های نقش آفرینی توسط استودیو Avalanche که روزهایی شلوغی را با Rage 2 پشت سر می‌گذرد شنیده شد. بعد از این شایعه، تا امروز دیگر اطلاعات جدیدی از این بازی در دسترس نبود البته در حال حاضر این احتمال هم وجود دارد که این بازی جدید، همان عنوان معرفی نشده استودیو راک‌استدی باشد.

با توجه به این ویدیو و اطلاعات تازه‌ای که همراه با آن منتشر شده، طی این عنوان در نقش یکی از دانش‌آموزان سال پنجم مدرسه هاگوارتز ظاهر خواهیم شد که مانند تعداد زیادی از عناوین سبک نقش آفرینی، در شخصی سازی پوشش، چهره و جنیست او مختار خواهیم بود. البته داستان بازی خط جداگانه‌ای را از فیلم‌ها و کتاب‌های هری پاتر دنبال می‌کند و با یک قصه کامل تازه طرف هستیم.

همچنین هشت کلاس جداگانه در بازی وجود خواهند داشت که کاربر می‌تواند بر اساس سبک بازی خود آن‌ها را انتخاب کند. در ضمن، هری پاتر جدید به صورت Open-World دنبال شده و شما می‌توانید خانه و دوستانتان را خودتان انتخاب کنید.

هنوز هیچ‌گونه اطلاعات رسمی در رابطه با این بازی وجود ندارد و باید طی روز‌های آتی منتظر واکنش کمپانی برادران وارنر نسبت به این شایعات تازه باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی