ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس 6T در سه مدل و دو رنگ به بازار عرضه خواهد شد

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، طرفداران برند وان پلاس مشتاقانه منتظر معرفی نسخه بهبود یافته پرچمدار وان پلاس 6 تحت عنوان وان پلاس 6T هستند که قرار است به روزرسانی هایی در زمینه ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | ۰۱:۵۷

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، طرفداران برند وان پلاس مشتاقانه منتظر معرفی نسخه بهبود یافته پرچمدار وان پلاس 6 تحت عنوان وان پلاس 6T هستند که قرار است به روزرسانی هایی در زمینه مشخصات فنی و طراحی به همراه داشته باشد.

اما یکی از مهمترین مسائل درباره هر گوشی جدید، قیمت آن است که در خصوص وان پلاس 6T با وجود انتشار اخبار مختلف، اطلاع دقیقی از برچسب قیمتی آن منتشر نشده بود. حالا وبسایت هندی «MySmartPrice» قیمت مدل های مختلف تلفن مورد بحث در هندوستان (به عنوان یکی از بازارهای اصلی وان پلاس) را منتشر نموده است.

وان پلاس 6T

بر اساس فهرست MySmartPrice، وان پلاس 6T در سه مدل و دو رنگ به بازار خواهد آمد که مدل پایه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی در حدود 516 دلار آمریکا داشته و تنها با رنگ مشکی براق به دست مشتریان می رسد.

نسخه دوم با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، در دو رنگ مشکی براق و مشکی نیمه‌شب ارائه خواهد شد و مشتریان برای خرید آن، باید رقمی در حدود 557 دلار بپردازند. در نهایت گران ترین مدل با برچسب قیمت 612 دلار، 8 گیگابایت رم و حافظه 256 گیگابایتی داشته و تنها در رنگ مشکی نیمه‌شب عرضه خواهد شد.

وان پلاس 6T فاقد جک 3.5 میلیمتری هدفون است

لازم به ذکر است که بر اساس شایعات موجود، وان پلاس 6T احتمالاً از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره مند بوده و در مقابل نفوذ آب مقاوم است. این گوشی همچنین بریدگی صفحه نمایش قطره ای داشته و جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز در آن حذف شده است. باتری با ظرفیت بیشتر، اندروید 9 پای و امکانات نرم افزاری جدید OxygenOS از دیگر تغییرات وان پلاس 6T نسبت به وان پلاس 6 خواهند بود.

گفتنی است کمپانی وان پلاس در تاریخ 8 آبان طی دو مراسم همزمان در نیویورک و هند، از تلفن هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • patrik
    patrik | ۱۷ آبان ۱۳۹۹

    منبع هم متعلق به خبر سال ۲۰۱۸ است!

  • patrik
    patrik | ۱۷ آبان ۱۳۹۹

    محسن دقت کن... 6T دوسال پیش اومد. این میشه 8T

مطالب پیشنهادی