ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حریم حصوصی ویندوز 10
تکنولوژی

آپدیت بزرگ اکتبر 2018 ویندوز 10 عرضه شد

ویندوز اکنون روی 700 میلیون دستگاه در سراسر جهان نصب شده. حالا مایکروسافت خبر از عرضه دومین به روز رسانی بزرگ سال جاری برای این سیستم عامل را داده است. به روز رسانی اکتبر 2018 ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۰۱:۱۹

ویندوز اکنون روی 700 میلیون دستگاه در سراسر جهان نصب شده. حالا مایکروسافت خبر از عرضه دومین به روز رسانی بزرگ سال جاری برای این سیستم عامل را داده است.

به روز رسانی اکتبر 2018 از امروز در دسترس کاربران ویندوز 10 قرار گرفته. برای دریافت آن کافی است به بخش Windows Update مراجعه کنید البته گفته شده که به روز رسانی خودکار از 9 اکتبر (17 مهر ماه) برای سایر دستگاه ها آغاز می شود.

مشابه با سایر آپدیت های اخیر ویندوز، نسخه اکتبر هم قرار نیست ظاهر ویندوز را متحول کند یا با قابلیت های جدیدش غافلگیرتان نماید. با این حال برخی ویژگی های جدید را به ویندوز می افزاید. یکی از این موارد Your Phone است؛ اپلیکیشنی که به شما امکان ارسال پیام های متنی از طریق دستگاه گوشی اندرویدی با کمک اپ Microsoft’s mobile companion را می دهد.

آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10

از طریق این اپلیکیشن همچنین امکان همگام سازی اعلان های گوشی با کامپیوتر ویندوزی فراهم می شود، اما مورد اخیر فعلا در دسترس نیست. همچنین می توانید کارهایی را که روی گوشی خود آغاز کرده اید روی ویندوز ادامه دهید و البته برعکس آن هم ممکن است. این قابلیت علاوه بر کاربران اندروید توسط کاربران iOS هم قابل استفاده است.

ویژگی دیگری که به آپدیت اکتبر ویندوز 10 افزوده شده کلیپ بورد مبتنی بر فضای ابری است که امکان کپی محتوا بین کامپبوترهای مختلف مبتنی بر ویندوز 10 و نیز کپی این محتوا روی فضای ابری را فراهم می کند. این قابلیت خصوصاً هنگامی به کار می آید که کامپیوتری در خانه و لپتاپی برای بردن به محل کار دارید.

از آنجایی که تم سیاه این روزها در بسیاری از اپ ها مد شده، مایکروسافت هم این رنگ را به محیط کاربری فایل اکسپلورِر ویندوز 10 آورده است. علاوه بر اینها ابزار جدیدی برای تهیه اسکرین شات ها در نظر گرفته شده است.

آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10

در حالی که آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 به تازگی از راه رسیده مایکروسافت در تدارک به روز رسانی بزرگ بعدی است. هنوز جزئیات چندانی از ویژگی ها و تغییرات به روز رسانی بزرگ آتی به گوش نرسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Sajjad Khajeh
    Sajjad Khajeh | ۱۱ مهر ۱۳۹۷

    آپدیت جالبی نبود

  • gallows
    gallows | ۱۱ مهر ۱۳۹۷

    واسه من اومده در حال دانلود از ویندوز اپدیت

مطالب پیشنهادی