ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اختلال اینستاگرام؛ مشکل سراسری است [به روز رسانی]

دقایقی پیش اینستاگرام دچار اختلال شد و کاربران از سراسر دنیا گزارش داده اند که امکان مشاهده عکس ها و پروفایل هایشان در این شبکه اجتماعی وجود ندارد. اختلال اینستاگرام این بار جهانی است و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۹

دقایقی پیش اینستاگرام دچار اختلال شد و کاربران از سراسر دنیا گزارش داده اند که امکان مشاهده عکس ها و پروفایل هایشان در این شبکه اجتماعی وجود ندارد. اختلال اینستاگرام این بار جهانی است و گفته می شود که در اقصی نقاط دنیا رخ داده.

در واقع با مراجعه به اینستاگرام خود احتمالا با پروفایلی خالی روبرو می شوید و این پیام که «امکان به روز رسانی فید وجود ندارد» برایتان نمایش داده می شود. گفتنی است اختلال اینستاگارم در نسخه تحت وب آن نیز گزارش شده و قصد باز کردن هر صفحه ای را در آن داشته باشید با خطای 5xx Server Error روبرو خواهید شد.

این مشکل دقیقا پس از اتفاقات ناخوشایندی بروز کرده که به تازگی برای اینستاگرام رخ داده. همانطور که قبلا در خبرها خواندید چندی پیش دو بنیانگذار اینستاگرام (کوین سیستروم و مایک کریگر) به خاطر اختلافاتی که گفته می شود میان آنها و زاکربرگ بر سر مدیریت شرکت پیش آمده از سمت خود استعفا دادند. روز گذشته نیز فیسبوک خبر داد که آدام موریس را جایگزین کوین سیستروم مدیرعامل قبلی شرکت می کند.

و بعد از انتشار خبر هک ۵۰ میلیون حساب کاربری در فیسبوک روشن شد که احتمالا آن دسته از کاربرانی هم که از فیسبوک برای لاگین به اکانت اینستاگرام خود استفاده می کردند هم تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته اند.

البته خاطر نشان کنیم که هیچیک از این اتفاقات ارتباطی با اختلال اینستاگرام ارتباطی ندارند و به نظر می رسد که اختلال اینستاگرام صرفا یک ایراد تکینکی باشد. این شبکه اجتماعی از آغاز فعالیت خود تا به امروز دچار اختلالات فراوانی شده و بعد از اندک زمانی نیز مشکل برطرف شده است. با در نظر داشتن اینکه مشکل در سرتاسر دنیا گزارش شده به نظر نمی رسد که با فیلترینگ این شبکه اجتماعی روبرو باشیم.

 

به روز رسانی:

اختلال بعد از دقایقی برطرف شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی