ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید بازی Hitman 2 با محوریت گجت‌های مامور 47 [تماشا کنید]

به‌ طور معمول با نزدیک شدن به تاریخ انتشار یک بازی، ناشران سعی خود را بر این می‌گذارند تا با انتشار ویدیو‌ی گیم‌ پلی و تریلر از محصول خود، کاربران بیشتری را به خرید آن ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

به‌ طور معمول با نزدیک شدن به تاریخ انتشار یک بازی، ناشران سعی خود را بر این می‌گذارند تا با انتشار ویدیو‌ی گیم‌ پلی و تریلر از محصول خود، کاربران بیشتری را به خرید آن ترغیب کنند. شرکت برادران وارنر نیز از این قاعده مستثنا نیست و با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Hitman 2 در اواسط نوامبر، تریلر‌های جدیدی را منتشر می‌کند.

قاتل بودن در بازی Hitman 2 به شلیک به اهداف مورد نظر یا چاقو زدن به آن‌ها از پشت خلاصه نمی‌شود و کاربر باید با کمترین میزان جلب توجه ماموریت‌های خود را به انجام برساند. به همین منظور، سازندگان این بازی در استودیو آی او اینتراکتیو راه‌های مختلفی را پیش روی کاربران قرار داده‌اند که یکی از آن‌ها استفاده از گجت‌های کشنده است.

با توجه به جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Hitman 2، کاربر می‌تواند از گجت‌های مختلفی همچون تلفن‌های همراه منفجر شونده، مواد منفجره‌ی دارای ریموت، شوکر یا ... برای انجام دادن ماموریت خود استفاده کنند. همچنین در این تریلر گفته می‌شود که آینه‌ها در بازی عملکرد مشابهی با واقعیت خواهند داشت و باید مراقب آن‌ها بود. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

در بازی Hitman که نسخه‌ی کامل آن سال 2017 روانه‌ی بازار شد، شاهد آزادی عمل بسیاری بودیم اما به نظر می‌رسد آزادی عمل Hitman 2 حتی از این عنوان نیز بیشتر خواهد بود. برای مثال، می‌توان به ماموریت از بین بردن یک خودروی خاص فرمول یک در جریان مسابقات اشاره کرد که کاربر باید برای انجام دادن آن چند مرحله تغییر قیافه دهد، پنهان شود، به اسلحه‌های خود دسترسی پیدا کند و سیستم‌های مختلفی را از کار بیاندازد.

در پایان لازم به ذکر است که بازی 2 Hitman در تاریخ 22 آبان برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. اگر هنوز فصل اول این بازی را تجربه‌ نکرده‌اید و در خرید آن نیز شک دارید، توصیه می‌کنیم نگاهی به بررسی این بازی داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی