ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگر بلندقامت و حاشیه های اندک در رندرهای تازه از اکسپریا XA3 Ultra

بعد از رونمایی از سه موبایل میان رده در ماه ژانویه امسال، سونی می خواهد سال 2019 را با چند اسمارت فون غیر پرچمدار آغاز کند که اخیراً رندرهای منتسب به یکی دیگر از آنها ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۲۱:۱۵

بعد از رونمایی از سه موبایل میان رده در ماه ژانویه امسال، سونی می خواهد سال 2019 را با چند اسمارت فون غیر پرچمدار آغاز کند که اخیراً رندرهای منتسب به یکی دیگر از آنها در فضای مجازی منتشر شده است. رندرهای انتشاریافته از اکسپریا XA3 Ultra شباهت زیادی به رندرهای منتسب به مدل استاندارد همین خانواده دارند و نمایشگری بزرگ را با حاشیه های اندک نمایش می دهند که برای یک موبایل میان رده و بدون بریدگی، خرق عادت به حساب می آید.

گذشته از نسبت بالاتر نمایشگر به بدنه در قیاس با اکسپریا XA2 Ultra، اکسپریا XA3 Ultra قرار است نمایشگری 6.5 اینچی و ابعادی معادل 167.4x73.3x8.3 میلی متر داشته باشد. در این صورت دستگاه قامتی تا 4.4 میلی متر بلندتر از XA2 Ultra خواهد داشت و عرض و قطر آن نیز به شکل چشمگیری کاهش یافته است.

با درنظرگیری قطر کمتر اکسپریا XA3 Ultra، بیرون زدگی دوربین اجتناب ناپذیر بوده است؛ هرچند که این موضوع تاثیری بر پرفورمنس دوربین ندارد و صرفاً المانی ظاهری است. حالا که صحبت از دوربین شد، سیستمی دوگانه روی بدنه پشتی دستگاه تعبیه شده و ماژول فلاش LED نیز درست بالای آن به چشم می خورد؛ ضمناً خبری از اسکنر اثر انگشت روی این پنل نیست.

سونی یکبار دیگر قصد دارد اسکنر اثر انگشت را درون دکمه پاور کناره دستگاه تعبیه کند. گذشته از تمام این ها، نکته دیگری به چشم نمی خورد که از تغییرات اساسی در طراحی حکایت داشته باشد. این موبایل به پورت USB-C مجهز شده، همراه با جک 3.5 میلی متری هدفون از راه می رسد و رزولوشن 2160x1080 را به نمایش در می آورد که با نسبت ابعاد 2:1 نمایشگر آن سازگاری دارد. از نظر مشخصات سخت افزاری هم گفته می شود که باید منتظر اسنپدراگون 660، شش گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی باشیم و اندروید 9.0 پای هم به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب می شود.

سونی اکسپریا XA3 Ultra

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir Sadat
    Amir Sadat | ۱۲ مهر ۱۳۹۷

    کیفییت لذت عمر بسیار بالای قطعات مغازه داری که هفته پیش تنها چهار گوشی اکسپریا xz2بخرم ،اینها حرفهایی بود که اون میزد و میگفت بازار اشباع شده از گوشیهای چینی و کره ایی با کیفییت درجه بندی کیفی 2یا حتی بعضا 3اما شریکش داشت منو به زور وادار به a8 خریدن میکرد جالب بود من پولمم خیلی کمتر از قیمت این دو گوشی بود و فقط گوش میکردم اما با توجه به اینکه از همه برندها غیر از بلک بری ، ایفون و نوکیا استفاده کردم و به جرات میگم هنوزم دنبال اکسپریا z3 هستم با اینکه تقریبا قدیمی شده گوشی امروزم سامسونگ j7 هست اما هنوزم چشمم دنبال سونی هست واقعا از هر چیزی که بگم به اندازش در اسمارت فونهای سونی هست و این روزا خبر از اسمارتفونهای بسیار زیبا و خوب و دلچسب سونی میده یه روز یکی از اینارو میخرم صفحه نمایش جدید شارپ که از نوع اولده واقعا در این گوشیای جدید فوق العادست بسیار زنده و عالی البته فعلا که با j7 داریم کار میکنیم خدا برسونه مایع کلون یا یه s9 بگیریم یا یه اکسپریا xz3 یا یه xa3

  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۲ مهر ۱۳۹۷

    یه میانرده عالی، کیفیت ساخت گوشیای سونی تضمین کننده کارکرد چند ساله گوشی بدون مشکل، اونم تو این اوضاع اقتصادی خراب

مطالب پیشنهادی