ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قانون جدید بازنشستگی
تکنولوژی

با توجه به قانون جدید بازنشستگی، سه تغییر در وزارت ارتباطات رخ خواهد داد

در حاشیه نشست خبری محمد جواد آذری جهرمی اعلام شد که قانون بازنشستگی در وزارت ارتباطات هم شامل یکی از معاونین و دو تن دیگر از مشاورین مجموعه می‌شود. وزیر ارتباطات کشورمان تاکید داشت که با ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

در حاشیه نشست خبری محمد جواد آذری جهرمی اعلام شد که قانون بازنشستگی در وزارت ارتباطات هم شامل یکی از معاونین و دو تن دیگر از مشاورین مجموعه می‌شود. وزیر ارتباطات کشورمان تاکید داشت که با توجه به تغییرات و جوانسازی که در تیم وزارتخانه از یک سال پیش رخ داده بود این قانون چندان شامل وزارت ارتباطات نخواهد شد.

جهرمی درباره افرادی که مشمول این قانون می‌شوند گفت:

«دکتر سراییان از مدیران فعال و کارآمد وزارت ارتباطات بودند و تجربه‌های زیادی در عرصه ارتباطات داشتند و به این صنعت کمک کرده‌اند، ایشان که در حال حاضر رییس سازمان فناوری اطلاعات هستند و حکم بازنشستگی‌شان و حکم مدیر جدید امروز اعلام خواهد شد.»

وزیر ارتباطات تاکید کرد که مدت اجرای حکم از دو هفته دیگر خواهد بود و برای تکریم دکتر سراییان نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است:

«در سازمان فناوری اطلاعات تغییرات دیگری نیز خواهد داشت همانند مهندس خسرو سلجوقی که امروز حکم جانشین وی امضا شد و مهندس صادق عابدین نیز بر اساس قانون جدید بازنشست خواهند شد.»

بر اساس گفته‌های جهرمی به نظر می‌رسد که یک معاون و دو مشاور در سازمان فناوری اطلاعات با توجه به قوانین جدید تغییر خواهند یافت. البته بنا به گفته جهرمی به کارگیری جوانان در سمت‌های گوناگون از مدت‌ها پیش در وزارتخانه او صورت گرفته است. وزیر ارتباطات همچنین درباره استان‌ها و مدیران این مناطق گفت:

«هشتاد درصد مدیران استان‌ها از زمان ریاست دکتر واعظی در حیطه جوانان بودند و جوانسازی در استان‌ها از پیش صورت گرفته بود و امروزه مشمول هیچ یک از مدیران استانی نمی‌شود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی