ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات دوربین سه گانه گلکسی اس 10 لو رفت

بنابر شایعات بدست آمده از منابع آگاه صنعت تولید تلفن هوشمند، سامسونگ قصد دارد که سال آينده سه نسخه‌ی مختلف از پرچمدار گلکسی اس 10 خود عرضه کند. علاوه بر این گفته شده نسخه‌ای از ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

بنابر شایعات بدست آمده از منابع آگاه صنعت تولید تلفن هوشمند، سامسونگ قصد دارد که سال آینده سه نسخه‌ی مختلف از پرچمدار گلکسی اس 10 خود عرضه کند. علاوه بر این گفته شده نسخه‌ای از این مدل به همراه ۵ دوربین عرضه خواهد شد. حال جدولی از دوربین سه گانه‌ی این پرچمدار منتشر شده که جزئیاتی از حسگر‌های بکار رفته در این آرایه را مشخص می‌کند.

هنوز معلوم نشده که چه شخص یا ارگانی، جدول یاد شده را در فضای مجازی منتشر کرده اما به گزارش سایت SamMobile، این جدول دومین باری است که چنین دوربین‌هایی به گلکسی اس 10 نسبت داده می‌شوند.

با مشاهده‌ی جدول منتشر شده متوجه می‌شویم که گلکسی اس 10 از حسگر دوربین اصلی مشابهی با نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس 9 استفاده می‌کند. بدین ترتیب یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم متغیر f1.5/f2.4 و بهره‌مند از سیستم لرزشگر اپتیکال تصویر وظیفه عکسبرداری معمولی را بر عهده خواهد داشت.

ضمن اینکه دو سنسور دیگر آن را همراهی خواهند کرد؛ یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f1.9 و زمینه دید ۱۲۳ درجه به همراه سنسور ۱۳ مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دیافراگم f2.4 و زمینه دید ۴۵ درجه. لازم به ذکر است که سنسور ۱۳ مگاپیکسلی از لرزشگر اپتیکال بهره می برد اما در لنز واید پشتیبانی از این سیستم و فوکوس خودکار تعبیه نشده است.

پیشتر منابعی دخیل در صنعت از کره جنوبیمدعی شده بودند که گلکسی اس 10 در سه مدل عرضه خواهد شد. یک مدل استاندارد از دوربین اصلی دوگانه در کنار یک دوربین سلفی بهره خواهد برد.

مدلی دیگر که به نوعی پریمیوم محصوب می شود به دوربین اصلی سه گانه در کنار دوربین سلفی تکی مجهز خواهد شد. اما در نهایت یک مدل فوق پریمیوم با 5 دوربین روانه بازارها می شود: دوربین سه گانه اصلی در کنار دوربین دوگانه سلفی. به نظر می‌رسد جدول لو رفته به مدل فوق پریمیوم گلکسی اس 10 اختصاص داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی