ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Renault-EZ-Ultimo_Concept-2018 (8)
خودرو

کانسپت رنو EZ-Ultimo معرفی شد؛ برداشتی متفاوت از سفرهای لوکس در آینده

مدتی می شود که رنو با اعضای خانواده EZ در نمایشگاه های مختلف حضور پیدا می کند. این خانواده مفهومی برداشت رنو از آینده حمل و نقل را به نمایش گذاشته و نشان می دهد ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

مدتی می شود که رنو با اعضای خانواده EZ در نمایشگاه های مختلف حضور پیدا می کند. این خانواده مفهومی برداشت رنو از آینده حمل و نقل را به نمایش گذاشته و نشان می دهد که فرانسوی ها چه ایده هایی برای سال های آتی در سر دارند.

کانسپت EZ-Ultimo جدیدترین عضوی است که رنو از آن در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی کرد. این خودرو که هیچ شباهتی به نمونه های حاضر در خیابان ها ندارد، از طراحی بسیار مدرنی برخوردار بوده و یک مدل تحقیقاتی محسوب می شود.

Renault-EZ-Ultimo_Concept-2018 (3)

طبق انتظار رنو EZ-Ultimo به آخرین فناوری های موجود مثل پیشرانه تمام الکتریکی، فناوری خودران و قابلیت های ارتباطی پیشرفته مجهز شده است. رنو هدف از ارایه این مفهومی را جابجایی مردم از نقطه A به نقطه B در محیطی لوکس و راحت عنوان کرده است.

Renault-EZ-Ultimo_Concept-2018 (7)

به گفته فرانسوی ها EZ-Ultimo با کاربردهای مختلف تناسب داشته و می توان از آن برای سفرهای شخصی کوتاه شهری، سفرهای تجاری و یا سرویس حمل و نقل لوکس توریست ها استفاده کرد.

Renault-EZ-Ultimo_Concept-2018 (11)

آقای لورنز ون دن آکر (Laurens van den Acker) معاون ارشد دپارتمان طراحی رنو درباره EZ-Ultimo گفته:

سلایق مشتریان در حال تغییر بوده بوده و مردم از خدمات به اشتراک گذاری مسیر بیشتر و بیشتر استقبال می کنند. با این شرایط مدلی جدید برای حمل و نقل در حال شکل گیری است. رنو EZ-Ultimo  نمایانگر این انقلاب بوده و تجربه ای لوکس و بی همتا از یک اتومبیل خودکار را ارایه می کند؛ اتومبیلی که با سرویس های مختلف همخوانی دارد.

Renault-EZ-Ultimo_Concept-2018 (18)

به دلیل بهره گیری از فناوری خودران، طراحان رنو آزادی عمل زیادی در خلق پیکره خودرو داشته اند. به همین جهت EZ-Ultimo از بدنه و فضای داخلی کاملا متمایزی برخوردار است. برای ورود و خروج راحت به کابین، درهای اتوماتیک بزرگی برای این مفهومی پیشرفته در نظر گرفته شده؛ داخل کابین هم به یک اتاق نشیمن شباهت دارد. در این بخش رنو سعی کرده با ترکیب چرم و چوب و بهره گیری از دیگر مواد با کیفیت فضایی اشرافی و راحت برای سرنشینان ایجاد کند.

Renault-EZ-Ultimo_Concept-2018 (19)

سیستم اینفوتینمنت جدیدی که Augmented Editorial Experience نامگذاری شده، دیگر ویژگی کابین مفهومی رنو EZ-Ultimo به شمار می رود. با این سیستم اطلاع رسانی و سرگرمی، رنو تجربه ای تکرار نشدنی از مشاهده محتواهای گوناگون برای سرنشینان رقم می زند.

Renault-EZ-Ultimo_Concept-2018 (22)

کانسپت رنو EZ-Ultimo بر روی پلتفرم EZ-Go که چند هفته پیش معرفی شد، شکل گرفته است. درباره این پلتفرم و جزئیات پیشرانه اطلاعاتی در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی