ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آپدیت جدید توییتر ویژگی «صرفه جویی دیتا» را در دسترس کاربران iOS قرار داد

اگر از کسانی که مصرف اینترنت اهمیت می‌دید و وقتی زیادی را هم پای توییتر می‌گذرانید، آخرین بروزرسانی این سرویس همان چیزی است که منتظرش بودید؛ توییتر به تازگی نسخه iOS اپلیکیشن خود را آپدیت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

اگر از کسانی که مصرف اینترنت اهمیت می‌دید و وقتی زیادی را هم پای توییتر می‌گذرانید، آخرین بروزرسانی این سرویس همان چیزی است که منتظرش بودید؛ توییتر به تازگی نسخه iOS اپلیکیشن خود را آپدیت کرده و به واسطه آن حالا کاربران به کمک گزینه جدید «صرفه جویی در دیتا» (Data Saver) مصرف اینترنت خود را کاهش دهند.

با فعال سازی این گزینه، تمام ویدیوهایی که به صورت خودکار نمایش داده می‌شوند مسدود خواهد شد و همچنین برای تصاویر، توییتر یک نسخه کم رزولوشن از آن‌ها را نشان می‌دهد تا مجبور به مصرف حجم بیشتری نباشید. برای دسترسی به گزینه صرفه جویی در دیتا کافیست به Settings رفته و در بخش Data Usage آن را فعال کنید.

اما در کنار این ویژگی جدید کنترل بیشتر پیام‌های گروهی، بهبود رای گیری و برچسب‌های بهتر برای بعضی از تبلیغات از دیگر تغییرات توییتر برای آی‌دیوایس‌ها هستند. نسخه 7.33 توییتر iOS هم اکنون در دسترس بوده و برای دانلود آن می‌توانید به فروشگاه اپ استور مراجعه کنید.

بد نیست بدانید ماه گذشته توییتر اعلام کرد که در آینده نحوه نمایش توییت‌ها در تایملاین را کاربران خواهند سپرد. بنابراین می‌توان دیدن توییت‌های تایملاین را به شیوه الگوریتمی فعلی ادامه داد یا اینکه حالت نمایش بر اساس زمان انتشار را انتخاب کرد. در حالت دوم جدیدترین توییت‌ها، بالاتر از سایر توییت‌ها در تایملاین به نمایش در خواهند آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی