ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اعلام افزایش یازده میلیونی قیمت هاوال H2 توسط گروه بهمن- مهر 97

گروه خودروسازی بهمن به تازگی جدیدترین قیمت هاوال H2 را در دعوتنامه جدید متقاضیان برای تسویه حساب مشخص نمود. براساس دعوتنامه جدید ارسال شده برای متقاضیان هاوال H2 با تحویل شهریورماه، قیمت جدید این خودرو ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

گروه خودروسازی بهمن به تازگی جدیدترین قیمت هاوال H2 را در دعوتنامه جدید متقاضیان برای تسویه حساب مشخص نمود. براساس دعوتنامه جدید ارسال شده برای متقاضیان هاوال H2 با تحویل شهریورماه، قیمت جدید این خودرو مشخص شده است. این خودرو در بازار امروز حدود 220 میلیون تومان قیمت گذاری می‌ شود که تقریبا 100 میلیون تومان با قیمت رسمی نمایندگی تفاوت دارد.
پیش خریدکنندگان با پرداخت مبلغ 123 میلیون تومان از تاریخ 7 مهرماه که جدیدترین قیمت هاوال H2 می باشد امکان دریافت این خودرو را خواهند داشت.قیمت هاوال H2موتور 1.5 لیتری توربوشارژر 4 سیلندر این خودرو 147 اسب بخار قدرت در دور 5600 rpm تولید می کند. حداکثر گشتاور 210 نیوتن متری نیز در دورهای 2200 تا 4500 rpm در دسترس است. این نیرو توسط جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو ارسال می شود.البته قدرت موتور و گشتاور اعلام شده این کراس اوور توسط بهمن خودرو به ترتیب 140.8 اسب بخار و 202 نیوتن متر گشتاور اعلام شده که کمتر از رقم اعلامی سازنده است. این مسئله می تواند مربوط به کیفیت بنزین ایران و میزان اکتان موجود در آن باشد.هاوال H2 از نظر سطح تجهیزات و امکانات به 6 کیسه هوای ایمنی (راننده و سرنشین، جانبی، پرده ای) سیستم های ایمنی ترمز ABS ،ESC ،BA ،EBD ،HHC ،TCS، فرمان الکتریکی، تهویه مطبوع دوگانه، سنسور دنده عقب، نشان دهنده نقاط کور، سان روف برقی، صندلی های چرمی، گرمکن صندلی های جلو، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت به همراه تنظیم گودی کمر، استارت دکمه ای، سیستم ورود بدون کلید، کروز کنترل، سنسور باران، آینه برقی، 4 اسپیکر و 2 تیوتر، نمایش فشار باد لاستیک ها TPMS، ترمز دستی برقی و...مجهز است. همچنین هاوال توانسته 5 ستاره ایمنی از موسسه ایمنی ANCAP استرالیا دریافت کند.

گفتنی است که با توجه به تغییر ارز تحویلی به خودروسازان از 4200 تومان به بیش از 8000 تومان (سامانه نیما) افزایش قیمت هاوال H2 همچنان محتمل به نظر می رسد. به شکلی که با توجه به قیمت حدود یکصد میلیون تومانی این خودرو با ارز 4200 تومانی، بعید نیست که قیمت نهایی براساس ارز تحویلی سامانه نیما به حدود 200 میلیون تومان افزایش یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی