ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرفیس استودیو 2 معرفی شد؛ سریع ترین سرفیس تاریخ

حدوداً دو سال پیش بود که مایکروسافت برای نخستین بار از کامپیوتر یکپارچه سرفیس استودیو در جرین رویدادی در شهر نیویورک رونمایی کرد. حالا مایکروسافت مشغول برگزاری رویداد دیگری در همین شهر است و از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۰۰:۴۲

حدوداً دو سال پیش بود که مایکروسافت برای نخستین بار از کامپیوتر یکپارچه سرفیس استودیو در جرین رویدادی در شهر نیویورک رونمایی کرد. حالا مایکروسافت مشغول برگزاری رویداد دیگری در همین شهر است و از نسل دوم سرفیس استودیو پرده برداشته. سرفیس استودیو 2 به همان نمایشگر 28 اینچی مدل نخست مجهز شده اما مایکروسافت با ایجاد چند تغییر و به روزرسانی مشخصات سخت افزاری، آن را به «سریع ترین سرفیس تاریخ» تبدیل کرده است.

نمایشگر جدید سرفیس استودیو 2 تا 28 درصد روشنایی بیشتر نسبت به مدل قبل داشته و از 22 درصد کنتراست بیشتر بهره می برد و همه این بهبودها به لطف 13.5 میلیون پیکسل موجود در نمایشگر سرفیس استودیو 2 امکان پذیر شده اند. گفتنی است قلم جدید سرفیس پن هم از 4096 سطح از حساسیت به فشار پشتیبانی می کند.

زیر شنل دستگاه 50 درصد قدرت گرافیکی بیشتر جای گرفته که باید آن را مدیون چیپ جدید انویدیا با معماری پاسکال دانست. این قدرت پردازشی بیشتر می تواند سرفیس استودیو 2 را به دستگاهی بسیار کارآمد در زمینه رندرینگ ویدیو یا حتی گیمینگ تبدیل کند. درست مثل مدل نخست هم از Xbox Wireless داخلی بهره گرفته شده که شما را از خرید دانگلی جداگانه برای استفاده از کنترلر ایکس باکس وان بی نیاز می کند.

مایکروسافت در جنبه های دیگر هم دست به اعمال تغییراتی در سخت افزار دیوایس خود زده. به جای درایو هیبریدی و کم سرعت موجود در نخستین سرفیس استودیو، حالا می توانید منتظر حافظه SSD دو ترابایتی باشید که دستگاه را سریع تر و تواناتر از هر زمان دیگر خواهد کرد.

مایکروسافت به صورت رسمی اعلام نکرده که سرفیس استودیو 2 چه زمانی روانه بازار می شود و صرفاً می گوید که باید عرضه این دستگاه و نیز هدفون های جدید سرفیس در آینده نزدیک باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • kevin
    kevin | ۱۱ مهر ۱۳۹۷

    ویدیوی معرفی نسخه ی یک اش هنور توی ذهنم هست با اون موسیقی پس زمینش شاهکار کرد

مطالب پیشنهادی