ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فرمور هواوی میت 20 و میت 20 پرو، برخی از قابلیت‌های دو دستگاه را فاش کرد

طی هفته ای که گذشت شاهد انتشار اخباری فراوان درباره دو موبایل هواوی میت 20 و میت 20 پرو بودیم. حالا وب سایت XDA Developers به کالبدشکافی فرمور این خانواده از دیوایس های هوشمند هواوی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۵

طی هفته ای که گذشت شاهد انتشار اخباری فراوان درباره دو موبایل هواوی میت 20 و میت 20 پرو بودیم. حالا وب سایت XDA Developers به کالبدشکافی فرمور این خانواده از دیوایس های هوشمند هواوی پرداخته و به اطلاعات جالبی دست یافته است.

کار را با مشخصات سخت افزاری شروع می کنیم. فرمور هواوی تایید می کند که میت 20 به نمایشگر TFT و 6.53 اینچی با رزولوشن 1080x2244 مجهز شده است و از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی قوت می گیرد. برای مقایسه، مدل پریمیوم میت 20 پرو به نمایشگر خمیده و امولد 6.3 اینچی و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی تجهیز شده است. همانطور که در شایعات قبلی خوانده ایم، هر دو موبایل از شارژ وایرلس پشتیبانی می کنند اما فرمور هواوی نشان می دهد که در صورت قرار دادن ایرباد Freebuds 2 Pro روی پنل پشتی دو دستگاه، می توان آن را نیز به صورت همزمان و وایرلس شارژ کرد.

در جایی دیگر از فرمور به Wireless Easy Projection اشاره شده است. هواوی اوایل سال جاری میلادی قابلیت Easy Projection را به عنوان رقیبی برای سامسونگ DeX معرفی کرد. اما با خانواده هواوی میت 20، کمپانی چینی قصد دارد جایگزینی وایرلس که از اتصالات وای فای 2.4 و 5 گیگاهرتزی پشتیبانی می کند بهره گیرد. جالب است که امروز در اخبار خواندیم که سامسونگ هم رویکرد مشابهی در پیش گرفته و در پی پشتیبانی از قابلیت های بدون سیم در پلتفرم DeX است.

قابلیت دیگر خانواده هواوی میت 20 در قالب HiVision ظاهر می شود که جایگزین هواوی برای گوگل لنز به حساب می آید. این قابلیت هم پیشتر توسط هواوی تایید شده اما هنوز شاهد رونمایی رسمی اش نبوده ایم. HiVision قادر به تشخیص مواد خوراکی و نمایش ارزش های غذایی و میزان کالری آنهاست. علاوه بر این، نرم افزار هواوی می تواند حتی به تشخیص اماکن مشهور، نقاشی ها و حتی زبان های گوناگون بپردازد و به لطف مایکروسافت ترنسلیت، امکان ترجمه آنی متون شناسایی شده نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Bahadori
    Reza Bahadori | ۱۱ مهر ۱۳۹۷

    TFT?

مطالب پیشنهادی