ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اشاره به نام رمز موبایل تاشوی سامسونگ و اسنپدراگون 8150 در فایل‌های اندروید پای

یکی از اعضای وب سایت XDA Developers اخیراً به بررسی فایل هایی پرداخته که در اعماق به روزرسانی اندروید 9.0 پای برای موبایل های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس مدفون شده بودند. در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۲۰:۴۵

یکی از اعضای وب سایت XDA Developers اخیراً به بررسی فایل هایی پرداخته که در اعماق به روزرسانی اندروید 9.0 پای برای موبایل های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس مدفون شده بودند. در این فایل ها، به چهار مدل از خانواده گلکسی اس 10 و یک موبایل دیگر با نام رمز «Winner - برنده» اشاره شده است.

برکسی پوشیده نیست که سامسونگ هم اکنون به توسعه موبایلی با نمایشگر تاشو می پردازد و کمپانی کره ای خود به صورت رسمی تایید کرده که به دنبال عرضه این دستگاه تا پیش از پایان سال جاری میلادی است. بنابراین اگر قرار باشد چنین دستگاهی تا سه ماه دیگر روانه بازار شود، کاملاً منطقی است که توسعه نرم افزار این موبایل تاشو (که ظاهراً با نام گلکسی X شناخته خواهد شد) آغاز شده باشد.

اشاره به چیپست اسنپدراگون 8150 در فایل های اندروید 9 پای

متاسفانه در فایل های اندروید پای اشاره ای به دیگر جزییات مربوط به این موبایل نشده؛ هرچند که استفاده از عبارت «_us» در نام یکی از فایل ها، می تواند به عرضه دستگاه در خاک ایالات متحده اشاره داشته باشد. هنوز برای گمانه زنی درباره عرضه موبایل Winner در بازارهای جهانی زود است اما اگر شایعات قبلی حقیقت داشته باشند، این دستگاه با برچسب قیمت 2000 دلار و به صورت محدود در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

گذشته از این مسائل، حالا مدرکی نسبتاً موثق داریم که گلکسی اس 10 سامسونگ بستری برای آزمایش چیپست پرچمدار بعدی کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8150 بوده است. اگر تردید کرده اید، باید بگوییم که نام چیپست را درست خوانده اید و کوالکام ظاهراً یکبار دیگر در حال ایجاد تغییر در نام گذاری چیپست های خود است. فعلاً باید فرض را بر این گذاشت که اسنپدراگون 8150 از مودم X50 و استانداردهای شبکه 5G پشتیبانی می کند و از طرف دیگر، گلکسی اس 10 هم همراه با جدیدترین و بهترین چیپست -به جای اسنپدراگون 845 و اگزینوس 9810 که اندکی سالخورده شده اند- از راه می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی