ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به سرفیس استودیو 2 [تماشا کنید]

دیشب مایکروسافت از نسل دوم سرفیس استودیو پرده برداشت و مدعی شد که سرفیس استودیو 2 در واقع با مشخصات سخت افزاری منحصر به فرد خود، می‌تواند سریعترین سرفیس تاریخ لقب گیرد. [digivideo] [/digivideo] مایکروسافت در ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

دیشب مایکروسافت از نسل دوم سرفیس استودیو پرده برداشت و مدعی شد که سرفیس استودیو 2 در واقع با مشخصات سخت افزاری منحصر به فرد خود، می‌تواند سریعترین سرفیس تاریخ لقب گیرد.

مایکروسافت در طراحی داخلی این کامپیوتر یکپارچه تصمیم گرفته که تمامی سخت افزار سرفیس استودیو 2 را تقویت کند. بدین ترتیب شاهد قرار گیری حافظه‌یSSD دو ترابایتی در این دستگاه خواهیم بود که می‌تواند سرعت شگفت انگیزی برایش رقم زند.

کمپانی ردموندی تصمیم گرفته از پردازند‌ه های نسل ۷ اینتل یعنی Core i7-7820HQ استفاده کند اما چیپ جدید انویدیا با معماری پاسکال توانسته ۵۰ درصد قدرت گرافیکی بیشتری برای سرفیس استودیو 2 فراهم آورد. این قدرت پردازشی بهتر می تواند سرفیس استودیو 2 را به دستگاهی بسیار کارآمد در زمینه رندرینگ ویدیو یا حتی گیمینگ تبدیل کند.

گفته شده که نمایشگر جدید این کامپیوتر یکپارچه، از 22 درصد کنتراست بیشتر بهره می برد ومی‌تواند نسبت به مدل قبلی ۲ تا ۲۸ درصد روشنایی بهتری به ارمغان آورد.علاوه بر این صفحه نمایش بکار رفته در این کامپیوتری امکان نمایش ۱۳.۵ میلیون پیکسل را دارد و قلم جدید آن هم از ۴۰۹۶ سطح از حساسیت به فشار پشتیبانی می کند.

مسئولین شرکت ردموندی خاطر نشان کرده اند که طبق تحقیقات به عمل آمده، کاربران از نسل قبلی سرفیس استودیو قبلی راضی بوده اند و تنها خواستار ارتقای قدرت و گرافیک این محصول بوده اند. از این رو کمپانی یاد شده سعی کرده تغییراتی جز به روز رسانی سخت افزاری در نسل جدید کامپیوتر یاد شده ایجاد نکند.

مایکروسافت به صورت رسمی اعلام نکرده بود که سرفیس استودیو 2 چه زمانی روانه بازار می شود اما مشخص شده مدل پایه‌ی این دستگاه که از پردازنده ی Core i7 به همراه ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد قیمتی در حدود ۳۴۹۹ دلار خواهد داشت و۲۴ آبان برای پیش خرید کنندگان ارسال خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی