ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همراه اول با شعار تحقق رویای دیجیتال از برنامه ۵ ساله خود رونمایی کرد

وزیر ارتباطات کشورمان در سالن همره اول واقع در نمایشگاه تلکام برنامه راهبری همراه اول با شعار تحقق رویای دیجتال را امضا کرد و درباره آن گفت: «همراه اول لوکوموتیو پر قدرت مسیر حرکتی ایران ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۰

وزیر ارتباطات کشورمان در سالن همره اول واقع در نمایشگاه تلکام برنامه راهبری همراه اول با شعار تحقق رویای دیجتال را امضا کرد و درباره آن گفت: «همراه اول لوکوموتیو پر قدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال است.»

جهرمی مسیر حرکتی اقتصاد دیجیتال را نیاز به نیروهای جوان دانست و تیم جوان همراه اول را یکی از همین تیم‌ها عنوان کرد که نقش پررنگی در توسعه فناوری دیجیتال و ارتباطات داشتند. او ضمن تقدیر و تشکر از این مجموعه، خواستار اتصال مدارس کشور به شبکه پرسرعت پهن باند توسط همراه اول شد:

«فناوری کشاورزی هوشمند و هوشمند شدن مصرف انرژی از دیگر مباحثی هست که همراه اول سعی داشته در آنها حرکت کند و تاکنون موفقیت آمیز عمل کرده است.»

او همچنین از مسیر شفافیتی که تیم همراه اول در پیش گرفته گفت و با اشاره به ماجرای بازپرداخت وجه برداشته شده از کاربران در سیستم های VAS که توسط عوامل خود این مجموعه شناسایی شده است به شفافیت عملکرد این مجموعه تاکید داشت.

حمید فرهنگ مدیر کل همراه اول نیز  تاکید کرد که تلاش این مجموعه برای اینست که فناوری داخل کشور توسعه پیدا کند. او حوزه کسب و کار همراه اول را فراتر و بزرگتر از گذشته دانست و به ورود یک سری شرکت های مرتبط و فعال در حوزه که به تازگی به همراه اول اضافه شدند اشاره داشت، شرکت‌هایی چون ستاره اول و حرکت اول. او این اتفاق را برای این مجموعه و صنعت ict امری موفق آمیز قلمداد کرد.

به گفته مجموعه همراه اول مدیریت کسب و کارها و آموزش و سبک زندگی افراد و کشاورزی و ... قرار است تغییر پیدا کند و اینترنت اشیا صورت دیگری به زندگی ما خواهد بخشید. این شرکت تاکید دارد که تلفن همراه و اپراتورها مرکزیت محور این تغییرات خواهند بود. همراه اول نیز قصد دارد نقش خود را در این ماجرا به کاملترین وجه اجرا کند.

تدوین برنامه راهبری همراه اول از آبان ۹۶ آغاز شد و در مراسم تلکام رونمایی شده است، برنامه‌ای که قرار است نقش پر رنگی در ادامه راه همراه اول ایفا کند. این برنامه با شعار تحقق رویای دیجیتال آغاز به کار کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی