ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش دیجیاتو از سالن همراه اول در نمایشگاه تلکام [تماشا کنید]

نوزدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی تلکام در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است و اپراتورهای موبایل، این رویداد تخصصی را به تسخیر خود درآورده‌اند. در روز دوم نمایشگاه تلکام، به سراغ سالن همراه اول ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | ۲۱:۳۵

نوزدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی تلکام در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است و اپراتورهای موبایل، این رویداد تخصصی را به تسخیر خود درآورده‌اند. در روز دوم نمایشگاه تلکام، به سراغ سالن همراه اول رفتیم و گزارشی ویدیویی از بخش‌های مختلف آن تهیه کردیم.

بخش فنی که با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه شهید مدرس، ربات‌هایی را به نمایش گذاشته از پرطرفدارترین قسمت‌های سالن همراه اول است. این ربات‌ها فعالیت در بستر 5G را شبیه‌سازی می‌کنند. در گزارش دیجیاتو با رباتی آشنا می‌شوید که قابلیت جراحی از راه دور را برای پزشکان به ارمغان می‌آورد. از سوی دیگر ماشین‌هایی کوچکی که با فناوری 5G، از سوی کنترل کننده با ذهن و از راه دور کنترل می‌شوند.

در ادامه بازدید از سالن همراه اول به سراغ «ابوذر مهرمنش»، رییس اداره ارزش افزوده همراه اول می‌رویم و در مورد نسل سوم خدمات ارزش افزوده و وضعیت فعلی این خدمات با او صحبت می‌کنیم. سپس نوبت به «بابک قالیچی»، مدیرکل فروش سازمانی همراه اول می‌رسد تا علت فراگیر نشدن خدمات هوشمند در سطح جامعه را توضیح دهد. از شما دعوت می‌کنیم این گزارش را تماشا کنید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی