ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپتاپ گیمینگ Alienware m15 معرفی شد؛ نخستین لپتاپ سبک‌وزن دل برای گیمرها

لپتاپ های گیمینگ دیگر آن دیوایس های بدقواره سابق نیستند و تا به امروز ایسوس، گیگابایت و ریزر همگی لپتاپ هایی با وزن کمتر از 2.5 کیلوگرم عرضه کرده اند. اما Alienware، خانواده لپ تاپ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

لپتاپ های گیمینگ دیگر آن دیوایس های بدقواره سابق نیستند و تا به امروز ایسوس، گیگابایت و ریزر همگی لپتاپ هایی با وزن کمتر از 2.5 کیلوگرم عرضه کرده اند. اما Alienware، خانواده لپ تاپ های پرچمدار کمپانی دِل برای گیمرها چند وقتی بود که از رقبا عقب افتاده بود و کماکان در قالب لپتاپ هایی سنگین وزن با حاشیه زیاد نمایشگر به دست مشتریان می رسید. این رویه اما با Alienware m15 تغییر کرده است؛ نخستین لپتاپ گیمینگ حقیقتاً سبک وزن و باریک دل که 14 درصد از Alienware 13 باریک تر است و با نمایشگر 15.6 اینچی از راه می رسد.

m15 وزنی معادل 2.17 کیلوگرم دارد که تا 20 درصد سبک وزن تر از Alienware 13 به حساب می آید. علاوه بر این دل تمام سخت افزارهایی که ممکن است از یک نوت بوک گیمینگ مدرن انتظار داشته باشید را در دستگاه جای داده. مشتریان پیش از هر چیز میان پردازنده نسل هشتمی و چهار هسته ای Core i5-8300H یا پردازنده شش هسته ای i7-8750H (که در اغلب لپتاپ های رقیب موجود است) انتخاب دارند. بعد از این می توانید میان مدل اوورکلاک شده GTX 1060 یا GTX 1070 Max-Q یکی را برگزینید.

لپتاپ گیمینگ Alienware m15

مدل پایه Alienware m15 همراه با نمایشگری 1080p با نرخ رفرش 60 هرتز از راه می رسد اما امکان خرید مدل هایی دیگر با پنل 1080p و نرخ رفرش 144 هرتز یا پنل 4K با نرخ رفرش 60 هرتز نیز وجود دارد. لپتاپ دل از تا سقف 16 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می کند و پیشرفته ترین مدل آن به حافظه SSD یک ترابایتی و درایو هیبریدی یک ترابایتی مجهز شده است.

در حالی که محصولات چند وقت اخیر برند Alienware از نظر طراحی چندان تحسین برانگیز نبوده اند، دل حالا توانسته زیبایی شناسی منحصر به فرد خود را مجدداً در Alienware m15 به کار گیرد و با لپتاپی زیبا و سبک وزن طرف هستیم. دل مدعی شده که باتری 60 وات ساعتی لپتاپ، قادر به نمایش مداوم فایل های ویدیویی برای 7 ساعت است و این رقم برای مدل مجهز به باتری 90 وات ساعتی به 10.6 ساعت خواهد رسید. لپتاپ گیمینگ Alienware m15 با قیمت پایه 1299 دلار از روز 25 اکتبر در دسترس قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی